Voorstellen - Nash

Hallo iedereen,

Ik stel me even voor, zodat jullie een beeld hebben bij een nieuw lid.

Mijn naam is Nash, 28 jaar uit zuid Limburg.
Een aantal jaar geleden heb ik enkele horloges in mijn verzameling gehad, echter was het destijds niet serieus. Na het verkopen ervan, ben ik nu, jaren later opnieuw geïnteresseerd geraakt in horloges (met name het lage/midden segment, passende bij mijn sociaal economische klasse).

Momenteel heb ik een Seiko quarts (new old stock jaren 80/90), twee Casios en een Armand Nicolet S05-3 A713PGN-VN-PK4140NR in bezit.
Niet veel, maar het is een begin :).

De Armand Nicolet wil ik trouwens doorverkopen aan echte liefhebbers voor een prikkie (om misschien een Seiko te halen (ben nogal fan van Japanse uurwerken), maar dat mag hier nog niet. Dus ik zal geduld hebben.

Als er vragen zijn hoor ik het wel!

18 likes

Welkom Nash en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom. Ja geduld en even sparen! Dan komt het helemaal goed. Want horloges blijven mooi!

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom.

1 like

Welkom, Nash en nog veel plezier op HF.

1 like

Welkom Nash en veel plezier bij HF. Houd het forum goed in de gaten! Er worden met regelmaat mooie Seiko’s aangeboden!

1 like

Mijn beste,

Nash, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

b309c3556e7284e2afe5ebfaa37866d9

1 like

welkom-home

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Nash!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom hier…:grinning:

1 like

Welkom en veel leesplezier.

1 like

Orient, Seiko, en zo zijn er nog wel een paar (Vostok, HMT). Mooie horloges voor relatief weinig. Ze vormen de ruggengraat van mijn verzameling.

1 like

Welkom hier. :grin:

Zoals HansvR het al schreef, Orient is ook een leuk merk. Bijv. als alternatief voor Seiko.
Ik vergelijk Seiko met automerken als Toyota (hoge verkoopcijfers, naamsbekendheid), terwijl ik Orient eerder vergelijk met Subaru, vanwege de lagere verkoopcijfers en mindere bekendheid. Die vergelijking gaat niet wereldwijd op, maar wel in veel Europese landen waaronder Nederland. Daarom rijd ik Subaru en heb ik twee Orients in m’n horlogekist… Niet zo bekend, maar wel ‘goed spul’.:sunglasses:

2 likes