Voorstellen nieuw forum lid - BasRik

Hallo,

Sinds kort actiever geïnteresseerd in horloges dus aangemeld op het forum om zo info te winnen en lekker met de hobby bezig te zijn. Mijn ervaring met forums is dat het leuk is om zo gelijk gestemde te “ontmoeten” en kennis op te doen/delen. Het auto forum waar ik bij zit zelfs ook hulp in de praktijk.

Ik ben Bas, 45 jr, en woon in Nederasselt (omgeving Nijmegen) met vrouw, kids en hond.

Sinds mijn laatste tiener jaren gecharmeerd van horloges maar toegegeven de klokjes die ik heb uit die periode aangeschaft op uiterlijk/mode en niet gestaafd op enige kennis toen. Ik heb in die jaren enkele quartz horloges aangeschaft en deze door de jaren heen gedragen. Nu 25 jaar later heb ik ze allemaal nog en lopen ook nog. Verder in de jaren eigenlijk niet bezig geweest met horloge/kennis o.i.d. tot begin vorig jaar. Via social media en de digitale wereld weer geïnteresseerd in horloges.

De tussenliggende tijd eigenlijk bezig geweest met mijn eigen smaak specificeren en daar ben ik nog steeds mee bezig. Ondertussen wel 2 aut klokjes aangeschaft. Eentje om dagelijks te gebruiken tijdens werk etc. zogeheten beater een Dan Henry 1970 en eentje om mijn andere interesse aan te vullen (militair verleden). Samen met een ex dienst maatje ga ik 1 keer peer jaar op battle field tour in de NL/DLD/BE/FR en ik vond dat dit een klokje uit die tijd verdiende. Dus een Wittnauer aut gekocht uit begin jaren '40.

Als ik ooit weet wat ik wil en budget er is, wil ik mijn eerste luxe horloge kopen. Ik merk aan mezelf dat ik aan de dressier kant van de horloges zit. denk aan bijv. IWC portuguese, JLC etc…

Hopelijk dat jullie zo een beetje een idee hebben wie er als forum lid bij is gekomen.

Gr Bas

37 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Mijn beste,

Bas, van harte welkom binnen de gelederen van dit vermaarde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Welkom Bas

Welkom.:tumbler_glass:

Welkom Bas!

Hey Bas, van harte welkom op HF! Er is hier altijd een hoop te zien en beleven, geniet ervan :sunglasses::+1:

Welkom.

image

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

Welkom!

Welkom, Bas en nog heel veel plezier op ons mooie forum.

Welkom

welkom-home

Welkom Bas!

Welkom op het forum!

Welkom Bas!
Ja horloges zijn en blijven mooi!

welcome
have fun