Voorstellen, nieuw forumlid..

Goedenavond forumleden!

Na een week of anderhalf hier te hebben rond gestruind even tijd om me voor te stellen.
Mijn naam is Irvin, woonachtig in Tilburg.
Ooit in de jaren 90 twee horloges aangeschaft die nog steeds in mijn bezit zijn.
De eerste is een Citizen Aqualand Promaster, ik denk uit 1996. (batterij moet worden vervangen)
De tweede die ik kocht destijds was een Casio G-Shock Riseman DW-9100. (batterij moet worden vervangen)

Ergens in de beginjaren '00 gestopt met het dragen van horloges, simpelweg aflezen van de tijd op mijn telefoon was het ding.
Nu is een aantal maanden de interesse weer terug door een adv. op Marktplaats van een Citizen Ana Digi TEMP uit midden jaren '80, nog wetende dat die klok in de vitrines lag vroeger.
Ik heb het horloge gekocht maar vorige week ook weer ‘van de hand gedaan’ op zoek naar iets ouders.

Dit is een Seiko 6139-6002 uit '74 geworden!
Ook kon ik een Alba Calculator-Alarm niet laten liggen maar daarvan weet ik niet of hij werkt.

Hier wat beeld van de beknopte collectie:

26 likes

image

1 like

Dank! :smiley:

Welkom hier ! Je hebt al een aantal tijdloze modellen zie ik :grin:

2 likes

Ja! En ik word hier op dit forum ook per seconde wijzer! :grin:

2 likes

Welkom Irvin.
Leuke horloges, van een vers batterijtje worden ze zeker nog leuker :grin:

1 like

Dank je Bert! De kloppende harten volgen snel!

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier!

1 like

Dank je Hans!

1 like

welkom

1 like

Dank!

1 like

Welkom !
Op HF scoor je vooral met de Seiko (want Seiko èn automaat) maar er zijn hier gelukkig ook veel quartz-adepten, en terecht.

1 like

Dank je @SybrenAnne!

En er zal waarschijnlijk nog wel een Seiko volgen! :wink:

1 like

Welkom op HF :+1::grinning: en veel plezier!

1 like

Dank je @Slin! Dat zal wel lukken!

1 like

Een tip: Mocht je van plan zijn een horloge aan te schaffen, zet dan op HF een foto om te kijken of alles klopt…er zijn heel veel nepperds in omloop.

2 likes

Ook uit Kruikenstad, welkom en geniet ze hier :sunglasses: :+1:

1 like

Ja precies, dat is eigenlijk ook de voornaamste reden waardoor ik hier ben beland, kennis opdoen! Dank je!

1 like

Dank je medekruik! :grinning::ok_hand:t3:

1 like