Voorstellen nieuw lid : Logie

Beste mede horloge liefhebbers,

Enige tijd geleden werd ik door een vriend (forumlid SA) gewezen op dit forum, sinds die tijd ben ik een “stil” lid geweest. Echter lijkt het me leuk om wat actiever te gaan deelnemen aan dit forum. De aftrap van deze actievere deelname heb ik gedaan door middels de koop/verkoop sectie van dit forum een Casio (WVQ-M410) gekocht te hebben.

Voordat actiever ga meedoen op dit forum lijkt het me op zijn plaats om me eerst even voor te stellen :

Mijn naam is Walter, op het moment van schrijven 26 jaar oud. En al sinds jonge leeftijd “verliefd” op horloges. Dit begon ooit met het krijgen van mijn eerste horloge van mijn grootvader (zelf ook een liefhebber). Door de jaren heen heb ik aardig wat horloges gekocht, voornamelijk Diesel/Armani etc type horloges. Wellicht niet direct de modellen die hier worden besproken, maar desalniettemin ben ik er altijd erg blij mee geweest (en nog). Echter is mijn liefde voor horloges op dit moment “wat volwassener” aan het worden, zeker door het zien van de schitterende modellen welke op dit forum besproken worden en het stelselmatig ontvangen van fotos van mooie klokjes verzonden door SA.

Tot zover de introductie. Ik ben van plan wat actiever te gaan deelnemen en mijn collectie verder te gaan uitbreiden in de loop der jaren!

Tot ziens op het forum,
Walter (Logie)

11 likes

Welkom!
Fotootjes van je collectie zijn altijd leuk. :slight_smile:

Welkom op dit forum!

Ah, daar is ie, welkom! En we zien graag foto’s :wink:

Hallo walter, welkom en geniet van dit forum. (tu).

Welkom! Herkenbare start zo met diesel, armani enz

Logie Schreef:

Beste mede horloge liefhebbers,

Enige tijd geleden werd ik door een vriend
(forumlid SA) gewezen op dit forum, sinds die tijd
ben ik een “stil” lid geweest. Echter lijkt het me
leuk om wat actiever te gaan deelnemen aan dit
forum. De aftrap van deze actievere deelname heb
ik gedaan door middels de koop/verkoop sectie van
dit forum een Casio (WVQ-M410) gekocht te hebben.

Voordat actiever ga meedoen op dit forum lijkt het
me op zijn plaats om me eerst even voor te stellen
:

Mijn naam is Walter, op het moment van schrijven
26 jaar oud. En al sinds jonge leeftijd "verliefd"
op horloges. Dit begon ooit met het krijgen van
mijn eerste horloge van mijn grootvader (zelf ook
een liefhebber). Door de jaren heen heb ik aardig
wat horloges gekocht, voornamelijk Diesel/Armani
etc type horloges. Wellicht niet direct de
modellen die hier worden besproken, maar
desalniettemin ben ik er altijd erg blij mee
geweest (en nog). Echter is mijn liefde voor
horloges op dit moment “wat volwassener” aan het
worden, zeker door het zien van de schitterende
modellen welke op dit forum besproken worden en
het stelselmatig ontvangen van fotos van mooie
klokjes verzonden door SA.

Tot zover de introductie. Ik ben van plan wat
actiever te gaan deelnemen en mijn collectie
verder te gaan uitbreiden in de loop der jaren!

Tot ziens op het forum,
Walter (Logie)

Hey Logie,

Welkom op dit leuke forum.
Ik ben zelf ook begonnen met een Diesel en die draag ik met vakantie ook nog steeds :wink:

Welkom, geniet ervan en let aub op je portemonnee…

Eric

Welkom Logie / Walter
veel tijd en jolijt op het HF
en ja Diesel en Armani dat is nu niet gelijk
Ottimo of Prisma,
maar niets om je voor te schamen he :~

grt. Gerard.

Goede tip, wel extreem lastig met al dat moois in de omloop :smiley:

Bijgaand een foto van mijn huidige verzameling.

1 like

Welkom en ik ben benieuwd wat er allemaal bij gaat komen.

Ik heb zo’n vermoeden dat je binnen een half jaar alle horloges die nu in je koffertje zitten, zat bent. Stuk voor stuk, behalve misschien die casio’s.

Welkom, Walter! Ik zie dat er nog wat ruimte is in de horlogekist. Die zal er waarschijnlijk niet lang zijn. En misschien is dit een goed moment om ook alvast naar een tweede horlogekist te gaan uitkijken! :wink:

Welkom hier! Leuke verzameling. Ik ben het wel met HenkJan91 eens, dat zie ik ook gebeuren

Welkom!

ook namens mij hartelijk welkom in het forum voor mensen die veel klokken hebben maar nooit eens tijd… :slight_smile:

best wel een leuke collectie… bovenste rij, 2de van links vind ik wel een mooie…

als je goedkoop verder wilt… zoek eens een leuke rus… een Vostok ofzo… ik ben er pasgeleden ook voor gevallen… een Kommandirskie… krijgt behoorlijk wat polstijd… best een stoer ding…
ach… je kunt natuurlijk alle kanten op… voor’t zelfde geld val je voor een mooie Longines, of een Certina?

Welkom, ik voorspel hier en daar ook nog wel een mutatie;)

Welkom Walter, op dit informatieve en leuke forum!

Welkom :)-D

leuke verzameling al…(tu)
Maak er maar mooie foto’s van, over een half jaar tot maximaal een jaar is het waarschijnlijk compleet anders (:smiley:

Pieter.