Na maandenlang te hebben meegelezen is het nu wel tijd om een account aan te maken . Mijn naam is Leon, getrouwd, heb 2 jonge kinderen en woon in Amsterdam. Vanaf mijn 15e begon mijn interesse in horloges al te groeien. Echter, de laatste 2 jaren (ben nu 34) is het een “verslaving” geworden. Het begon met een standaard Rolex Submariner date. Al gauw werd die ingeruild voor een BLNR. Na ongeveer een half jaartje was ik ook hierop uitgekeken en moest het plaatsmaken voor een TT GMT 2. Het goud van de GMT was uiteindelijk te aanwezig voor een daily watch en ook niet echt geschikt om het tijdens mijn werk te dragen. Ik kwam weer terug op de BLNR en was vastberaden om dit horloge te houden en te stoppen met flipperen. Het flipperen in combinatie met mijn ongeduld (als ik iets zie wil ik het direct hebben) is niet echt gunstig voor mijn portemonnee. En je raadt het al, plotseling kwam er een SD4K voorbij en de BLNR ging uiteindelijk toch weg voor de Sea-Dweller. De SD4K heb ik uiteindelijk wel langer gehouden dan de andere horloges maar omdat er wat kleine krasjes op het glas zaten (bij aankoop al aanwezig, maar had het niet gezien), irriteerde ik me er aan en had het te koop gezet waarbij ik het echt alleen weg zou doen als ik een goed bod kreeg. Nou het goeie bod kwam en weg was het horloge… Na een maandje Rolex-loos te zijn begon het toch weer te kriebelen. Elke dag maar de websites van de grijze dealers en Chrono24 afstruinen, het begon langzamerhand een routine te worden… De prijzen van de BLNR en de Hulk zijn inmiddels ook enorm gestegen, maar toch wou ik er een hebben. Plotseling kwam er BLNR voorbij, precies zoals ik het wil hebben en ook nog van het geboortejaar van mijn zoontje. Een paar uurtjes later heb ik het horloge in bezit en is mijn honger (tijdelijk) gestild… 3x is scheepsrecht laten we maar zeggen…
Hierbij wat foto’s van de horloges;