Dank voor de acceptatie op dit mooie forum, zoals velen heb ik al geruime tijd mee zitten kijken en me al veel vaker zitten verkneukelen op al het moois dat voorbij komt.
Mijn horloge interesse begon rond een jaar of 12/13 toen ik na lang sparen eenzelfde soort Pulsar horloge kon kopen als mijn vader, met stopwatch functie en tachymeter!!
Hierna zijn een aantal stylish verantwoorde maar van Chinese makelij horloges gekomen welke het na 2 seizoenen maximaal lieten afweten. Echter was dit wel drive om telkens weer iets nieuws te zoeken voor een zeer gering budget dat toch mooi om de pols stond.
Hierna is er nog een horloge gekomen dat eigenlijk al bijna 9 á 10 jaar om de pols zit en door al dan niet unieke verschijning geregeld een leuk gesprekje oplevert. Robuust als dat deze eruit ziet is hij ook. Op vele momenten erg sterk gebleken waarop - ik vermoed - andere horloges het leven hadden gegeven zoals mijn puberale aankopen dat ook deden.
De Storm Vaultas, u raad wellicht waar hij de naam aan heeft te danken😉.
Momenteel ben ik langzaam op zoek naar een horloge dat mij wederom zo tevreden kan stellen als dit horloge doet. Echter ditmaal iets meer dresswatch/vintage of wellicht iets met goud.
Breitling Chronomat met gouden accenten en blauwe plaat
Tudor GMT
Omega constellation
Als er mensen zijn met suggesties, dan hoor ik dat graag
Welkom en een bijzonder horloge inderdaad. Je opties maakt de keuze reuze. Scroll lekker door het forum en kijk op basis van je budget wat je leuk lijkt. Veel plezier!
Welkom op HF!
Da’s een heel apart horloge! Nog nooit zoiets gezien.
Maar goed, ik heb wel een suggestie voor een volgende. Merk met mooie historie en uitstekende kwaliteit en natuurlijk heel nice looks!
@Kleine_gup_in_grote_oceaan dankjewel, de historie zover terug ging was me niet bekend, toentertijd niet in verdiept, wellicht ook leuk als aanvulling op de collectie. Een 90’er storm
@TagEd dat is zeker een mooi model! Hopelijk volgt snel een NA!