Welkom
Welkom.
Welkom! Ook hier een Groninger Alleen geen student zoals mijn voorgangers
Ben zelf ook net nieuw hier en zeer hartelijk ontvangen door de community.
Van harte welkom! Pas op dat je niet verslaafd raakt, maar dat is misschien al te laatā¦
welkom
Welkom!
Ik heb eens als student in de drie gezusters aan de draaibar gezeten. Vreselijke en geweldige tent.
Maar wat een gedoe met dat gesjor aan de dassen zeg. Ik heb er zeker tien moeten pofferen. Daarna ben ik de zaal uitgedonderd toen ik niet op de grond wilde hurken ofzo. (Dat was uiteraard in dat hok met jeneverreclame op het dakā¦)
Das wel meer dan tien jaar geleden alweerš®
Yo , welkom Maurits.
Ken je ook niks aan doen.
Prima toch ?
Waar is dat dan ???
Cheers ,
Elf.
Welkom Maurits op het mooie forum.
Welkom en veel met je 1e klus aan een uurwerk. Wat wil je er allemaal mee gaan doen?
Ik vond het handig om stap voor stap fotoās te maken, zodat je broodkruimels hebt om de weg terug te vinden naar (hopelijk) weer een werkend heel uurwerk.
Eerst wil het uurwerk repareren zodat de keyless weer normaal functioneert. Mocht dit goed verlopen, dan zal ik de toekomst zeker het uurwerk een keer volledig demonteren voor een volledige onderhoudsbeurt. Maar dat vereist nog de nodige aanschaf van alle olien en schoonmaak apparatuur⦠Die tip neem ik mee, ik ga zeker wat fotoās schieten tijdens het proces!
W e l k o m ! !