Welkom! Wij houden van foto’s, en zo vaak zien we die Quattro’s niet.
Veel plezier daarmee. Gefeliciteerd!
Ach arme schat, dat spijt me voor je. Voordat de pandemie in 2020 losbarstte had ik mijn bedrijf juist te kennen gegeven dat ik niet meer naar die bananenrepubliek toe wilde, maar dat je ondanks de situatie nog steeds de sjaak bent is schrijnend.
Je woont er gewoon, dus? Of heb je naast je hoofddomicilie een tweede residentie voor belastingdoeleinden in Den Haag geregistreerd?
ik woon inderdaad gewoon in Nederland, geboren en getogen Fries die op gegeven moment na tien jaar Leiden hier terecht is gekomen.
Wat betreft de VS, het is van alles wat… kom al heel lang regelmatig in China, de VS, en ik ben dan altijd blij dat ik in Nederland woon als het gaat maar dat neemt niet weg dat er ook veel gave dingen gebeuren in de VS (en China wat dat betreft). De maatschappij is keihard, maar je ontmoet ook heel veel mensen die een warm hart hebben en anderen helpen.
Leuk hoor. Kom er graag. Is ook maar 20 minuten rijden, natuurlijk.
Klopt wel, maar na zo’n 15-20 reizen die kant op (inclusief een roadtrip van bijna een maand) ben ik tot de conclusie gekomen dat het land systematisch kapot is voor de burgers, en dat ze misinformatie gebruiken om maar geen fix op de agenda te krijgen. “Deytook’rguns” is bijvoorbeeld een mooie die maar niet geaddresseerd wordt omdat ze steeds over het VS equivalent van de 80-jarige oorlog beginnen.
Ik vond San Francisco en New Orleans nog het mooist om te bezoeken, maar man, wat een daklozen en armoede om je heen.
Leuk man! Zoals gezegd: Je ziet ze niet vaak. Het verbaast me bijna dat je een SubDelta als binnenkomer hebt gescoort, want dat is heel erg niche.
Het is in mijn ogen een horloge dat voor de prijs een super kwaliteit biedt, lekker eigenzinnig is qua ontwerp en veelzijdig te dragen is. Dat het dan ook nog een Nederlands en vrij uniek ontwerp is doet er nog een schepje boven op! Ben momenteel in gesprek met een forumgenoot voor een volgend horloge (vintage en bescheiden, maar volgens mij erg charmant). Mocht dat doorgaan dan post ik natuurlijk ook even een fotootje