geen goed teken, maar het lijkt er op dat ik straks een post in “incoming” kan plaatsen nauwelijks 1 dag op dit forum…
Welkom op het forum. Bijzonder horloge, de subdelta quatro, als binnenkomer. Meestal beginnen mensen de hobby met iets meer mainstreams. De oorspronkelijke maker van de subdelta quatro scharrelt hier trouwens ook (on)regelmatig rond, @Motormuis.
Dank! ik had het gezien, heb met plezier de topics over het horloge gelezen. Vind de Periscope ook erg fraai moet ik zeggen! Ben benieuwd of ie in 2021 ook iets moois uit de koker laat rollen, misschien met/op het forum zelfs…
Welkom
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum .
Welkom Onno!
Welkom!!
Welkom makker en mooi eerste horloge voor je collectie. Cool trouwens dat de maker een HF lid is. (Thx for the info @Rotterdammert)
't is echt een beauty, ook even de lumen foto’s bekijken als je ze kan vinden (op de site van Subdelta). Mijn kinderen vragen er in ieder geval de hele tijd om, of ze even met hun zaklantaarn er op mogen schijnen en dan het licht uit
Welkom Onno , goede smaak heb je Leuk om te horen en zien dat je blij bent met je Quattro! Veel plezier op horlogeforum!
Welkom en veel leesplezier op dit mooie forum!
Heb Motormuis even een bericht gestuurd en een zeer sympathiek antwoord ontvangen (waar ik nog op moet reageren, druk deze week). Bedankt voor de tip nog
Welkom!