Beste liefhebbers,
De afgelopen weken ben ik al flink aan het mee/inlezen op het forum.
Nu dat mijn Omega terug is van reperatie (kroon issue) wil ik me dan ook graag even voorstellen.
Ik ben 38, .NET Web Developer en ben geboren en getogen in Rotterdam.
Al sinds ik jong was, heb ik altijd al een horloge gedragen en wil sindsdien ook geen dag meer zonder.
Na een tweetal mooie Seiko’s (quartz) wilde ik zo’n 10 jaar geleden iets anders:
het is de Omega Seamaster Professional Chronograph geworden en het was liefde op de eerste tik!
Al 10 jaar kijk ik dagelijks vol trots en plezier naar dit bijzondere sierraad.
Ongelooflijk dat het na al die jaren nog steeds voelt alsof ik hem pas heb: hij verveelt geen seconde!
De band is ook gewoonweg schitterend.
Ik heb er zelfs mee gedoken naar zo’n 28 meter.
Hij moest gewoon een keer gebruikt worden waarvoor hij gemaakt is 
Nu ik tegen de 40 begin aan te lopen, begint het allemaal weer te kriebelen en ben op zoek naar een mooie wisselaar.
Graag zou ik een kleine collectie mechanische horloges willen opbouwen waartussen ik kan afwisselen.
Bij de laatste kroonproblemen mocht ik van een goede vriend zijn Planet Ocean 42mm lenen.
Deze zat op een bruin lederen Hirsch band en dat droeg werkelijk geweldig. Hij staat nu bovenaan in mijn top 3.
Na veel lezen op dit forum ben ik zeker ook veel gaan voelen voor de Speedmaster handopwinder.
Maar deze moet dan wel de transparent caseback hebben, omdat het caliber zo mooi is om naar te kijken.
Ik zal zeker nog wel wat vragen stellen hier op het forum.
Nu wat foto’s:

Geleende Planet Ocean: