Voorstellen op HF: MrMojo

Beste HF’ers,

Als groot horlogeliefhebber, met name van Rolex, kom ik vaak uit op dit forum. Hoofdzakelijk wat meelezen en plaatjes kijken. Nu vond ik het leuk om me ook maar eens voor te stellen. Zeker in deze tijden zijn er natuurlijk veel belangrijkere zaken in het leven dan klokjes, maar de keerzijde van de medaille is dat ik nu meer tijd heb om me nog verder te verdiepen in horloges. Het zijn maar spullen, maar wat een interessante (en verslavende) spullen!

Ik heb van jongs af aan horloges al boeiend gevonden. Na het slagen op de middelbare school eind vorige eeuw, kreeg ik een Seiko van mijn ouders, die ik nog steeds heb. Na jaren leren / werken heb ik in 2010 mijn eerste Rolex gekocht bij Heetman, een Daytona 116520 met zwarte plaat. Toen sloeg het virus echt toe en volgde er al snel een Hulk. In de jaren erna nog een GMT 16710 Z-serie Pepsi en een Speedmaster, welke ik beide weer heb verkocht. Van fouten leer je, zullen we maar zeggen. Enkele jaren geleden heb ik een Milgauss gekocht en vorig jaar toch maar eens aan de vintage. Het werd een Datejust 1603 uit 1977 in uitmuntende staat. Ondanks dat ik elke aankoop heel goed overweeg, toch wel wat geflipper als ik mijn eigen verhaal zo lees…

Het mooiste vind ik toch de herinneringen, of het nu gaat om Seiko of een ander merk. Mijn zoontje krijgt ooit mijn Hulk, die blijft hij steevast aanwijzen als de mooiste. De Daytona heb ik met mijn trouwdag om gehad, ook al hoor je die dag blijkbaar geen horloge te dragen. Geen horloge was geen optie voor mij… allemaal goed gekomen gelukkig.

Ik zal een foto proberen bij te voegen van mijn huidige collectie. Verder hoop ik hier en daar nog wat op te steken van dit forum en zal ik waar mogelijk mijn steentje bijdragen!

Blijf allemaal gezond, hartelijke groeten,
Vincent

46 likes

Van harte welkom hier, Vincent! :slight_smile: :+1:

2 likes

Welkom Vincent!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

1 like

Een echte liefhebber dus, welkom op HF en veel plezier hier!

2 likes

Van harte welkom!!! En op HF zijn wij dol op foto’s :smirk:

1 like

welkom-home

1 like

Met terugwerkende kracht alsnog bijgevoegd :slight_smile:

1 like

Pfff die 116520 is echt schitterend!

1 like

Beste Vincent,
welkom op HF!

1 like

Welkom Vincent!

Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom of het forum.

1 like

Welkom! Plaats ook even een foto van je Seiko. Je collectie is erg gaaf. Ondanks dat ze van hetzelfde merk zijn is het toch erg veelzijdig.

1 like

Gave horloges, man. Welkom bij de club! :sunglasses: :surfing_man: :beer:

1 like

Welkom en mooie horloges. Veel plezier op ons forum

1 like

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/c/e/f/ceff6e55ea2cbbe0b52b880dc4d869b22fbbe564.gif

1 like

Bedankt! Bijgaand foto van mijn Seiko en Tag Heuer Link (die was mij ontschoten bij de intro).

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier bij HF!
Mooie horloges !

1 like