Haha, helemaal goed hoor. Het was meer een geintje
Je moet dragen waar jij blij van wordt. De GS is erg fraai
Haha, helemaal goed hoor. Het was meer een geintje
Je moet dragen waar jij blij van wordt. De GS is erg fraai
Welkom!
Welkom, Erwin.
Welkom op ons mooie forum.
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.
Welkom.
Van harte welkom hier, Erwin!
Welkom terug!
Welkom!
Welkom!
Welkom
Welkom
Welkom hier.
Dank voor welkomst woorden. Zojuist de nieuwste aanwinst op de foto gezet.afbeelding|375x500
Die schakel band gaat er snel af. Ik ga er een blauw leren bandje op zetten.
Welkom Erwin
Hoe dan ook: welkom!
Ja klinkt misschien gek! Maar dat krijg je (ik) als er zoveel moois te koop is.
De Grand Seiko is een topper die ik meteen wilde meenemen. De Oris heb ik voor vriendin gekocht. Toen dacht ik, kan ik niet alsnog die Seiko Presage Arita Limited Edition kopen? Die had ik in eerste instantie op het oog voordat de GS in beeld kwam. Toen zag ik echter de SARB035 die minder dan de helft kostte. Die heeft eigenlijk een veel mooiere wijzerplaat dan de Arita dacht ik toen, en is een soort baby Grand Seiko. Eigenlijk een geweldig mooi horloge! Eigenlijk voor de heb toen die ook gekocht, beetje impuls aankoop, maar ben er heel blij mee. Het feit dat de SARB035 en 033 gezocht zijn speelde mee (“als ik deze wil, moet ik het nu doen”). En als laatste de Presage, pff die zag ik kort daarna met blauwe band op Youtube. Wat een geweldige combinatie… Toen bleek een Engelse juwelier die Presage nieuw aan te bieden met zo’n 50% korting. Ik kon me niet inhouden voor 255 euro.
Kort gezegd, met alle recente aanwinsten even blij , met name de (Grand) Seiko’s. Denk dat ik het hier even bij laat. Heb ook nog andere hobby’s
Ik ben meteen voor een Nokia 3110 gegaan …maakt een spring drive EN Alle andere horloges meteen overbodig wat mij betreft.
Nog beter, ik ben voor een kompas en een houten stokje gegaan, maakt in de middag elk andere tijdsindicator overbodig.
Oeps, ga te hard van stapel. Veel plezier en welkom op hf.
Tsja, ik ga saai zijn, ik ga een goede donkerbruine alligator- of hagedissenlederen band voorstellen. Merk is niet zo belangrijk, zo lang het maar mooi leer is.
Prachtig, daar zie ik graag foto’s van.