Voorstellen Patrick_PJA en NA SKX013

Bedankt Arend! Nee het viel me ook al op dat CW een beetje een andere weg inslaat qua prijzen en kortingen. Maar goed, ik heb geduld dus ik wacht rustig af tot er iets leuks langskomt. :grin:

Bedankt voor de tips! Dat zal ik ook wel onthouden. En jij ook nog veel succes met je mooie collectie! :sunglasses: Ik blijf je wel volgen.

1 like

Welkom en veel plezier op HF, Patrick. En je bent lekker bezig! Misschien maar 'ns op zoek naar een horlogekist?!

1 like

Ga ik doen! Dankjewel voor de tip :+1:

1 like

image

1 like

Wat ik wilde heb ik nu een Oris 65 :hugs:maar wie weet in de toekomst een Bb58.
Maar dat is het met een grail voor mij, het kan zomaar weer veranderen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Welkom Patrick!! Voorkeur voor duikers en een smalle pols is soms een frustrerende combinatie. Ik kan je dan wel gerust de Seiko Mini Turtle aanbevelen! Succes en veel plezier.

1 like

Welkom Tip : Denk aan Oris deze heeft ook schitterende divers. :wink:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom, Patrick en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Van harte welkom op ons forum, leuke collectie al!

1 like

Welkom!

1 like

Aha ja Oris! Ik had ook al naar de 65 gekeken. Heel mooi horloge! :sunglasses:

1 like

Ja ik zag toevallig (mwa… ‘toevallig’) het modelnummer SRPC39K1 voorbij komen. Ook erg mooi! En ik denk dat die wel goed valt vanwege de korte lugs.

Ik zeg wel vaker dat de Turtle kleiner valt dan zn formaat doet vermoeden.

Maar als je de skx007 te groot vindt, dan vermoed ik dat dit ook voor de Turtle zal gelden.

Je kunt het zelf uitproberen met de Turtle Fiffer. Die gaat t forum rond. Het enige wat je hoeft te beloven is je op de lijst te zetten, er goed op te zullen passen en kosteloos te overhandigen aan de volgende (of je em opstuurt of langsbrengt moet je zelf afstemmen).
Er zijn nog 3 andere Fiffers die rond gaan.

Oh ja, welkom en veel plezier verder op t forum.