Voorstellen (PimL) en gezocht: NH36 day date corrector wheel

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post en zal me daarom even voorstellen. Mijn naam is Pim en ik ben een beginnend hobby horloge maker.

Al een lange tijd ben ik geïnteresseerd in alles wat te maken heeft met horloges. Heel veel gelezen en filmpjes gekeken, maar nooit iets mee gedaan.

Tot voor kort!

Een paar weken geleden heb ik mijn eerste set horloge tools gekocht en ben ik gaan oefenen op een st3600 movement en NH36 movement.

Bij die laatste ben ik iets te lomp geweest en heb ik een fout gemaakt. De day date corrector wheel is gebroken.

Het is dit onderdeel om precies te zijn:

Is er iemand die dit onderdeel te koop heeft of een goede partij weet waar ik dit kan kopen.
Ik ben opzoek naar 2 stuks (zodat ik de fout nog een keer kan maken)
Ik heb al wel wat plekken gevonden, maar dat is allemaal buiten Europa en vragen ze 20 euro verzending.

Dankjewel voor het lezen en ik ben benieuwd naar de reacties!

18 likes

Pim, welkom op HF!

welkom-home

Welkom Pim!
Dat je maar veel mag knutselen. We zien graag foto’s van je werk. En horloges natuurlijk

Welkom…:+1:

Dankjewel allemaal voor het warme ontvangst!

Welkom op HF Pim

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Pim emot-tiphat

Welkom hier.

Welkom ,Pim :+1:

Welkom Pim !

Welkom :partying_face: altijd leuk om een medesleutelaar erbij te hebben. Geen oplossing voor je vraag helaas.

Welkom sleutelaar in de dop

Welkom Pin. Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Altijd handig, een horlogemaker in de dop die een beetje in de buurt woont.

Welkom!!!

Welkom hier :v: ik ben benieuwd of je het onderdeel gaat vinden. Succes met je zoektocht. Wellicht kan je eens een balletje opgooien bij forumgenoot Tokes, misschien kan hij je een website of dealer adviseren.

1 like

Van harte welkom Pim :+1:
Ik kan je helaas niet helpen aan een day-date corrector wheel.

Welkom :+1:

Welkom hier bij HF !