Hi allemaal, ik ben nog niet gek lang lid van het forum. Echter volg ik het forum zo nu en dan al een jaar of drie.
Mijn naam is Rens, kom uit Noord Holland en ben op moment van schrijven 22 jaar oud.
Mijn hobby is niet op een specifiek moment gestart maar heb wel altijd van mooie spulletjes gehouden, ik heb dan ook 7 Zippo’s, 24 parker pennen allemaal aparte miniatuur motortjes en een 5 model auto’s. (Auto’s zijn eigenlijk mijn 1e hobby. Horloges 2 .)
Ik noem dit op omdat ik benieuwd ben of ik de enige ben, of dat het forum vol zit met mensen die het zelfde hebben.
Op het forum heb ik (tot nu toe) één horloge gekocht. Een hele mooie Seiko ICE-Diver Sumo. (Gebrekkige foto helaas)
Ook heb ik via het forum iemand gevonden die voor mijn kleine Tag Heuer 4000 nieuwe wijzers kon monteren. Al met al, van het forum maak ik graag gebruik!
Ik ben bijna klaar met mijn studie, dat vind ik een mooi moment voor een horloge van Omega of Tudor. Ik twijfel nog een beetje welke van de twee merken + modellen het moet worden.
Tips?
Hieronder enkel nog een foto van de horloges die ik nu heb:
Welkom Rens,de toekomst is aan de jeugd,met je Seiko sumo heb je alvast een echte topper in huis.
Veel plezier met je zoektocht naar je afstudeer horloge.