Voorstellen + Reparatie Seiko (1975)

Wees welkom hier, mooi verhaal, hou ons op de hoogte hoe afloopt met de Pogue.

Mooi verhaal! Wat een mooie stopwatches. Knap dat je die twee fliegers zelf hebt samengesteld uit de onderdelen die je opa heeft nagelaten. Die Seiko is mooi. Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt om hem te (laten) repareren zodat je 'm weer kunt dragen. Dubbel plezier: bijzonder horloge èn van je vader geweest! Top.
Hou ons op de hoogte als ie weer up and running is! Levert misschien wel weer een mooi verhaal op voor het Forum.

Welkom

Mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom op het forum Nils! :+1:

Het zit in de genen!
Welkom en breng de Pogue naar Aad57, aanrader.

image

Mooie poque hoor. Succes en welkom!

Welkom Nils. Wat een collectie met prachtige herinneringen heb je zeg. Dit zijn horloges die je nooit meer weg moet doen.
Wat betreft de Pogue, er zijn hier vast wel wat leden die daar raad mee weten. Komt helemaal goed denk ik en dan kun je er over een tijdje weer van genieten.

Welkom, Nils en nog veel plezier op ons forum. Met de Seiko komt het zeker goed.

+1! Heb er ook een gehad. Een mooier geel dan dat van een pogue is er niet (behalve dan van bepaalde bieren :sweat_smile::yum:).

En welkom Nils, leuke intro! Ik kom regelmatig op het voormalige RDM-terrein, heerlijk nostalgische sfeer daar op Heijplaat. Wat vlieg je? Veel plezier op HF in ieder geval! Groetrn, Willem-Jan

1 like

Bedankt voor het warme welkom allemaal! Heb ondertussen al contact gehad met @Aad57 en ga daar vandaag de Pogue afgeven voor een service.

Vlieg de 737 voor een zekere groene Nederlandse maatschappij :slight_smile:

1 like

Veel plezier bij Adri, die gaat het vast en zeker fixen :+1:t2:. Doe hem de groeten!

Ah, die :wink:. Maar leuk werk lijkt me. Al van jongs af aan luchtvaartiefhebber maar ‘t vliegen zat er niet in! Ik herken wel de hang naar vloeg- en ruimteverhalen in de horlogehobby.

Succes met de pogue!