Voorstellen, Rico

Vandaag toch maar een account aangemaakt na regelmatig het forum bezocht te hebben.
Ik ben Rico uit Rozenburg ZH.
De reden dat ik me aangemeld heb is omdat ik een vraag over een horloge heb. Ik weet niet of dat in dit gedeelte kan of dat het in een andere categorie thuis hoort.

22 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving :wink:

Welkom Rico :partying_face: techniek vragen kan je kwijt in het lichtbruine topic. Succes :+1:

Hi Rico,

Welkom hier op dit mooie forum!

Als je een vraag hebt, zou je in eerste instantie de zoekfunctie kunnen gebruiken. Kom je daar niet uit, dan kun je de vraag altijd nog gewoon stellen.

Wij zullen hem dan met z’n allen in beraad nemen en zo spoedig mogelijk met een gepast antwoord komen! :crazy_face:

Nee joh, stel je vraag en dan hoor je vanzelf wel waar deze thuishoort of je krijgt gewoon antwoord.

In ieder geval, veel plezier hier!

2 likes

Welkom :blush:

Bedankt :+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Rico! :handshake:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Rico! Vragen staat vrij. Alleen is één van de spelregels hier dat we geen vragen omtrent taxatie/waardering van horloges beantwoorden. Zoek en lees vooral wat er zoal terug te vinden is op het forum en voel je vrij om je vraag ‘in de groep’ te gooien.

Bedankt allemaal.

Ik wil binnenkort een nieuw horloge kopen. Mijn belangstelling gaat uit naar de Seiko 5 SNKL47. Ziet er mooi uit, niet te veel "goud¨. Maar hoe lang blijft het goud op de band netjes? Uiteraard bij normaal gebruik. Moet ik er rekening mee houden dat ik binnen afzienbare tijd een andere band nodig heb of valt het wel mee?
Ik draag hem niet op mijn werk (operator in de chemie) maar alleen in vrije tijd

1 like

Welkom hier bij HF !

Welkom Rico emot-tiphat

Welkom Rico. Veel plezier hier.

Welkom Rico ,goede vraag ,geef het budget maar aan en je zult een keur aan suggesties krijgen waar jij dan zelf je keuze of niet natuurlijk uit gaat maken …veelplezier. :+1:

Welkom Rico!

Welkom!

Welkom…:+1:

Welkom :hugs:!

Welkom op HF Rico. Veel plezier met deze verslavende hobby