Hallo,even een introductie,ik ben Marco en kijk al enige maanden mee op jullie forum.
Ik ben al van kinds af aan gek op horloges,echter in het verleden bleef het voornamelijk bij Pulsar,Seiko,Casio en … vergeef me … af en toe een replica,de daytona nog wel…
Echter de laatste paar jaar gaat mijn interesse voornamelijk nog uit naar automatische uurwerken,en bezit ik nu een groot aantal 1 en 2 euro handopwinders van rommelmarkten,en draag ik dagelijks een Certina DS podium chrono met Valjoux 7750:~,of mijn Pulsar automaat met een Orient 46G caliber met power reserve.En daarnaast nog een F91W van Casio nieuw in doos. Deze heb ik alleen in bezit vanwege zijn reputatie.Verder heb ik alles van wat maar van een batterij voorzien was de deur uit gedaan,en de replica,s weggegeven.
Nu zoek ik een vervanger voor mijn Certina,die de verkoop in gaat en heb mijn oog laten vallen op de Roamer Competence Chronograaf in Antraciet.
Echter in het noorden kan ik geen Roamer dealers vinden,heeft iemand een idee waar ik dit merk ik het noorden kan vinden??
Zoals je al schreef, Horloge Platform Nederland is
de enige Roamer dealer in Nederland. Je zult toch
en keer moeten afreizen naar het “verre Westen”.
°°°°°°°
Han: ik zou toch maar eens een keer afreizen naar het “hoge noorden” om daar een rond te kijken en vast te stellen dat we daar toch echt een Roamer dealer hebben !
Dank voor jullie reacties,ik heb dankzij Herman i.d.d een Roamer dealer gevonden in het noorden en hier vanmorgen contact mee opgenomen.
Ik hoor begin volgende week de prijs en de levertijd van de Competence,ik hou jullie op de hoogte!
Marco, van harte welkom op dit tijdloze, doch meeslepende horlogeforum.
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!