Voorstellen Roodger en NA: (Tag) Heuer CS3110

Dit is mijn eerste post dus wat dat betreft ook een mini-voorstelronde. Ik heb familie op dit platform; ik heb via mijn broertje @Jasper2 het forum ontdekt. Ik heb wat dat betreft altijd al interesse gehad in horloges, ook ken ik een paar fanatieke horlogeliefhebbers. In eerste instantie heb ik er nooit echt zelf bij stil gestaan, want je bent jong en alles wat ik dacht dat mooi was, was toch te duur.

Tot het moment dat ik eind 2022 van mijn oud-werkgever een afscheidscadeau kreeg. Dit was een neo-vintage Breitling Old Navitimer. Ik heb teruggelezen en gezien dat @Jasper2 hier ook een topic voor heeft aangemaakt. Dit horloge is prachtig en heb hem een tijdje met veel plezier gedragen, maar mijns inziens was hij voor mijn mini-polsjes toch wel wat te groot…

Zodoende heb ik @Jasper2 opdracht gegeven hem te verpatsen en een ander mooi exemplaar te zoeken. Ik zou mij er verder ook niet mee bemoeien was de afspraak. Vanaf moment één was ik echter al zelf een zoektocht begonnen op het internet en heb ik zelf bekeken wat ik mooi vond. Na een maandje scrollen viel mijn oog op iets moois… En na krap twee maanden zoeken heb ik (met hulp) een zeer mooi exemplaar voor een zacht prijsje op de kop kunnen tikken!

Een mooie, bescheiden, Heuer Carrera Re-Edition CS3110 in een proportioneel formaat! Je kunt er ook elke band op gooien en het resultaat is fantastisch. Vooralsnog heb ik er een grijsblauwe band omheen gedaan, want die past mooi bij de dial en ik doe alvast alsof het bijna zomer is. In het echt nog beter dan op de plaatjes die ik voorbij heb zien komen. Deze gaat voorlopig niet weg! :heart_eyes:

(De foto’s zijn niet de beste kwaliteit, prehistorische telefoon :wink:)

82 likes

Welkom, en mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Welkom op HF!
En van harte gefeliciteerd met je NA!
Wat een prachtige chrono👌🏻

2 likes

Welkom hier bij HF!
Leuk horloge inderdaad.

1 like

welkom-home

1 like

Heel mooi!! Van harte!

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum. De Carrera is prachtig.

2 likes

Welkom hier Rutger.
Heb je topic titel aangepast. Zo is duidelijker te zien om wie en welke NA het gaat.
Heel veel draagplezier gewenst met je mooie TH!

2 likes

Welkom op het forum Rutger. Ik geen chrono liefhebber, maar dit is toch wel een hele mooie strakke! Gefeliciteerd ermee.

1 like

Welkom :partying_face: met je fraaie TAG Heuer :+1:

2 likes

Welkom :grin: mooie carrera.

2 likes

Fantastisch horloge en een mooie bijpassende band. Welkom!

2 likes

Welkom! Mooie klok van een mooi merk!

2 likes

Pareltje hoor!

Van harte welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Roodger!

Leuk verhaal en hele mooie Heuer!

Veel plezier hier op het forum!

1 like

Welkom op HF, Rutger! En wat een geweldig horloge, man! :star_struck: Geniet ervan!

1 like

Welkom, Rutger! En gefeliciteerd met je fraaie Tag Heuer! Inderdaad een fijne kleurstelling.

1 like

Een Tag is altijd goed :wink:
welkom

1 like

Welkom Rutger :wave:t2:

1 like