Voorstellen Roog84

Bedankt voor de leuke reacties!
@ElChueco en @Jeffstar mooie Seiko’s. Had zelf ook al naar Seiko’s gekeken de Blue Lagoon en Green Turtle vind ik erg mooi, maar boven het budget en veel te groot voor mijn pols (16,5 cm). SRPA09 lijkt me ook gaaf, betaalbaar maar ook te groot…

Misschien kan ik wel met @HanDavinci bespreken wat mogelijk is om een SKX013 of een SNZF17 te modden :sunglasses:

1 like

Welkom Roog, mooi verhaal!

Leuk om te lezen dat je vanaf je eerste horloges toch wel grotendeels dezelfde kant op bent gegaan naar de Nomos.

Bij mij waren het vroeger, zo’n 25 jaar geleden, al chrono’s en duikers die de voorkeur genoten, en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven, hoewel ik ook altijd meekijk naar dergelijke horloges als de nomos.

Grt. Erik

Welkom, mooie klokken en aspiraties!:+1:

Leuke intro en welkom, bovendien!

Tuulk, stuur maar een berichtje als je een idee hebt

1 like

Goede intro!
Welkom!

Ook weer van harte welkom dan maar.

Veel lees en leer fun maar weer toegewenst.
.
.
Elf.

Ik heb ook maar 17cm polsjes.
Turtle draagt klein.

Als je 'n turtle of samurai wil passen geef je maar een gil. Ik heb ze beide. (En n green turtle & skx007 onderweg. :-))

Welkom, En een blauwe Citizen Ny0040 moet binnen je budget passen en is een automaat die Zeer goed is…

Groeten van een Citizen liefhebber. En je kunt nog altijd een passie voor Vintage gaan ontwikkelen. Dan is het hek helemaal van de dam :sweat_smile:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom!

Mooi intro-verhaal!

Welkom, mooi geschreven en veel horlogeplezier!!
Haha; Montblanc, een vulpen!!!

Welkom op dit mooie forum, en veel plezier hier,
Groet Willem

Welkom!