Ah, een echte liefhebber! Statistisch gezien zijn mannen met een schoenmaat van 40 tot en met 48 hier het sterkst vertegenwoordigt en bovendien erg populair, net als vrouwen met een schoenmaat van tussen de 34 en 42. Je zit hier met maatje 43 dus perfect, Ruben.
Ruben, welkom op HF!
Welkom Ruben!
De Seiko LM is prachtig ![]()
Ik vind de stalen band juist mooi…
Welkom en heel veel plezier alhier!
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom Ruben op dit leuke forum, leuk geschreven introductie en NA. Wens je natuurlijk veel draagplezier met je LM
![]()
Natuurlijk ook succes met je studie en leuk weer eens een jonkie erbij op het hf, houden wij van ![]()
Verder leuke collectie, zal nog wel groeien verwacht ik in de toekomst ![]()

Van harte welkom!
Welkom Ruben ![]()
Dankjewel allen! Een warm welkom op een prachtig forum zo te zien.
Stond niet specifiek op de wensenlijst, maar wilde een horloge zonder datum en daar is 'ie toevallig uitgekomen.
Ik vind hem ook zeker niet lelijk, maar qua kleur komt de band net niet overeen. Mogelijk dat een originele metalen band hem nog beter zou staan. Nu heb ik hem vanmiddag en vanavond hem op leer gedragen en dat beviel ook wel!
Tsja, gelukkig kan je makkelijk wisselen van banden.
Ik denk zomaar dat je vermoeden wel gaat kloppen (en hoop het eigenlijk ook wel). Er komt in ieder geval nog een niet werkende Timex electric aan. De vorige 2x is dit succesvol afgelopen qua werking, maar niet qua verzameling. Die zijn beide ook weer snel verkocht. Daarmee is wel het budget voor de Lord-Matic gekomen.
Het wordt dus de derde, mogelijk dat deze wel iets langer in bezit blijft.
Nog een aantal jaar door op studentenbudget voordat de overgang wordt gemaakt op burgergeld.
Ik heb in ieder geval wel al gemerkt dat het ook al een prachtige hobby is met een wat kleiner budget. Maar een Speedmaster of ZEP gaat er hopelijk wel een keer komen.
Welkom op HF Ruben. Geniet van je persoonlijke horloge reis
Leuke introductie welkom hier.
Welkom op het
forum Ruben, veel plezier hier ![]()
![]()
Welkom hier!
Welkom allebei!!!
Welkom
Al aardig Seiko fanboy ![]()
Welkom mede 43er! Die Lordmatic ben ik wel jaloers op. Ooit komt die er ook.
Welkom. Mooie seiko. 19 en schoenmaat 43. Weet dat uw voeten wss nog een half maatje kunnen groeien.