Voorstellen - Rutger - Klokkies en muziek

Hallo allen,

Na een aantal maanden lezen en liken toch maar even voorstellen. Bij deze; Rutger.

Mijn horlogeliefde begon gek genoeg pas echt toen ik alle horloges die ik ooit gehad heb, heb verkocht. Ooit in bezit geweest van een Milgauss en een rode Tudor black bay. Maargoed… wil men tegenwoordig een huis kopen in NL, dan moet je toch een behoorlijke smak geld meenemen. Dus: horloges weg, maar wel een mooi huis.

Dat is in het kort mijn verhaal. Ik wil vanaf nu weer een mooie collectie opbouwen. Ben ook redelijk geïnteresseerd in de Russische horloges (ik heb er immers gewoond).

Verder ben ik zeer geïnteresseerd in muziek (jazzpiano maar vooral ook electronisch).

En nu verwacht ik natuurlijk allemaal leuke reacties die als een warm bad aanvoelen…

Cheers!

28 likes

Welkom!

1 like

Welkom, en :bathtub:

Rutger! Welkom jongen. Geniet van de warme deken.

Van harte welkom hier! :slightly_smiling_face: :+1:

Welkom!

Welkom Rutger! Veel plezier op het forum!

Van harte welkom gewenst op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en heel veel mooie horloges!:ok_hand::wink:

Hou je gewoon van jazz op de piano, of ben je zelf ook jazz muzikant?:slightly_smiling_face:

Welkom Rutger!

welkom-home

Zeker jazzmuzikant. Ooit in de ‘jong talent klas Jazz’ van het conservatorium in Amsterdam gezeten. Na het VWO besloten dat het beroep niet voor mij weggelegd was. Nu is de cockpit mijn kantoor, maar verlang ik eigenlijk altijd naar het moment dat ik achter een klavier of synthesizer kan zitten :wink:

1 like

Ik zeg het wel niet zo vaak… maar ik was er bij op het moment dat jouw liefde voor electronische muziek ontstond :slight_smile:

welkom hier amigo! Heel veel plezier hier, weet nog goed dat ik tijdens jouw opleiding vertelde over piloten en hun Rolex gmt… de rest is geschiedenis: насдарове !!!

2 likes

Welkom Rutger :+1:

Welkom!

Mijn beste,

Rutger, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Rutger op dit prachtige forum vol inspiratie, motivatie en informatie!
Gelet op de modellen welke jij reeds in bezit hebt gehad, ben ik zeer benieuwd waar deze reis jou verder naar toe zal leiden!
Heb je al bepaalde horloges op het oog c.q. in gedachte?

Nu verwachten ‘wij’ natuurlijk een bedankje voor het warme welkom en antwoord op mijn vraag zou ook leuk zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoi Rutger, welkom hier en ik nodig je uit op ons prachtig oud bruine (vintage)deel van het Forum.

Welkom en een plezierige zoektocht gewenst.

Gaaf om te lezen! :+1: Hier ook een echte jazz liefhebber en ex gitarist. :slightly_smiling_face: Onderstaand filmpje een van mijn favoriete jonge gitaristen uit Frankrijk. Was eerst klassiek cellist, nu beroepsgitarist in de gipsy jazz wereld… De bassist is een 'wereldhit ’ …:ok_hand::sunglasses:

1 like

welkom!