Voorstellen: Scottvde

Hoi allemaal!

Mijn naam is Scott, woonachtig in omgeving Rotterdam en 31 jaar. Al bijna een jaar lees ik (meerdere keren per dag) met veel plezier alle berichten. Afgelopen maart heb ik een dochter gekregen en volgend jaar stap ik in het huwelijksbootje. Iedere dag moet ik mijzelf dus inhouden om een mooie nieuwe klok te kopen door deze grote kostenposten haha.

Al vanaf dat ik jong ben heb ik een bewondering voor horloges. Ik weet nog dat ik met mijn vader meeging om (via marktplaats) zijn eerste IWC aquatimer 2000 op te halen.
Nog een mooi horlogemoment was afgelopen mei op mijn eerste verjaardag als vader. Toen mijn beste maat zelf een horloge (Explorer II replica) voor mij in elkaar heeft geknutseld met op de dial de geboortedetails van mijn dochter. Die is meer waard dan een echte Rolex in mijn ogen!

Naast deze klok heb ik nog een mooie vintage Longines van mijn opa geërfd, een Seiko Sportura barcelona en een aantal Gshocks/Casio’s.
Op mijn verlanglijstje staan op dit moment de classic Rolex Explorer & Submariner.

50 likes

Een verlaat welkom dan :partying_face:

1 like

Alsnog Welkom Scot :+1:t2:

1 like

Scot: hartstikke welkom!!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :+1:t2:

1 like

Welkom!
Veel plezier op het forum :sunglasses:

1 like

Welkom op het :watch: forum!

1 like

welkom

1 like

Welkom, have fun! :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom

1 like

Welkom op HF, Scott! En wat attent van die vriend! Heb je ook nog foto’s van de overige horloges? We zijn hier gek op plaatjes!

1 like

Leuk dat je hier actief mee gaat doen, Scott!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom Scott!

1 like

welkom-home

1 like

Heel mooi cadeau. En welkom.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! En die wijzerplaat is een fantastisch (en mooi uitgevoerd) idee!

1 like

Welkom! En veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

1 like