Voorstellen - Snellejelle60

Welkom!

Eens maar het lijkt me erg verstandig om vooralsnog eerst te sparen en een sub te kopen! (Had ik die tip maar gehad)

Ik heb nu 20 horloges in de range 250-2500 euro maar daardoor nog geen subā€¦

Sparen, sparen! (Ik klink nu wel als een belerende oude vent :innocent:)

1 like

Bedankt voor de tipšŸ‘, ik blijf zeker sparen voor een mooie sub. Ik koop liever een mooi horloge wat ik graag wil dan een hele collectie met horloges die het net niet zijn voor mij. Maar de weg er naar toe is nog lang en misschien kom ik onderweg nog wel iets moois tegen.

3 likes

Ja, dat heb ik ook vernomenā€¦

Oh En natuurlijk ook een hartelijk welkom hier.

1 like

Er zijn altijd uitzonderingen hešŸ˜œ

3 likes

Welkom Jelle en veel plezier op het forum!

1 like

Een sub is niet alles en sec gezien wel luxury maar ook slechts middensegment dat pas sinds 2004 eigen calibers maakt.
No offence :wink:

Welkom bij de club.

Mooie doelen stellen! Welkom op het forum.

Dat klopt, een sub gaat er ook nooit komen, dat is echt een massageproduceerd saai ding zonder emotionele waardeā€¦:wink:

Ik ga voor een GMT!

1 like

Welkom bij de club.
Dat zal wel nog even sparen worden.
Maar een Duikers horloge altijd goed!

Hahahaha de altijd voor de hand liggende Speedmaster. Wellicht heiligschennis maar het klokje spreekt me niet zo aan. Ik ga eerder voor een Omega Seamaster dan voor de Moonwatch. Ook zou ik eerder een Rolex Airking of Explorer verkiezen boven de Submariner. Smaak is een fascinerend iets. Ik ben op het moment erg gegrepen door WW2 horloges. Ik heb een Record WWW RAF Dirty Dozen horloge incoming en heb een Hamilton RAF ā€œVietnam horlogeā€ waar ik verzot op ben op het moment. Wie weet is mijn bevlieging volgende maand weer andersā€¦ wie zal het zeggen. Maar dat vind ik het mooie aan deze hobby, zoveel geschiedenis en zoveel om van te houden :pray:t3:

Welkom Jelle! En meelifter Maykel ook welkom!

welkom! pas maar op dat je niet te veel van het horlogevirus oploopt.

Te laat!

2 likes

Welkom!

1 like