Voorstellen - Snellejelle60

Hallo mede horloge hobbyisten

Ik kijk al een aantal maandjes mee met jullie mooie discussies en behulpzame antwoorden op dit mooie forum. Normaal gesproken maak ik niet zo snel accountjes aan maar voor het horloge forum maak ik graag een uitzondering.

Ik ben Jelle,
Ik ben evenoud als dit forum en heb vernomen dat de gemiddelde leeftijd hier iets hoger licht ;p. Ik ben al een aantal jaartjes fanatiek fan van horloges, deze passie is ontstaan toen ik op mijn 13e een casio kocht van mijn kermis geld( ik kocht lliever een horloge dan een paar botsauto muntjes). Ik bezit op dit moment niet heel veel soeps en mijn collectie bestaat uit een paar casio’s en een mooie invicta. Ik hoop niet dat ik veel mensen boos maak met het merk invicta, maar ik draag wat ik mooi vind. Nu ik richting de 18 ga word het tijd voor mijn eerste echte horloge en ben dan ook aan het sparen voor een rolex submariner.

Dat was het wel zo ongeveer nog een fijne avond mensen <3

Jelle

20 likes

Mijn beste,

Jelle, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Jelle…:+1:

1 like

Welkom!

Tussen wat je nu hebt en een sub zit nog heel veel moois hoor!
Ik zou me er niet blind op staren.
Veel plezier hier :+1:

2 likes

Op 1 forumlid na eigenlijk iedereen, maar verder welkom hier :+1:

4 likes

Polish_20200130_155114516

1 like

Welkom :+1:

1 like

image

Welkom👍

2 likes

Goedemorgen mede horloge liefhebbers!! Mijn naam is Maykel, ben 34 jaar en sinds een paar jaartjes helemaal gegrepen door het klokjes virus :see_no_evil: Door allerlei stijlen en merken uit te proberen ben ik er achter dat mijn grootste nieuwschierigheid toch wel ligt bij de historische / vintage horloges. Klokjes met een verhaal, die een deel hebben uitgemaakt van onze geschiedenis.

Ik hoop velen van jullie te gaan leren kennen en hoop van jullie te leren! Verder ga ik gewoon genieten van alle smaken die onze hobby rijk is!

Groeten Maykel

4 likes

Hallo en welkom😎

2 likes

Jelle en Maykel, welkom op het HF

2 likes

Welkom op HF, succes met het sparen voor een Submariner en veel plezier hier gewenst!

2 likes

Ook welkom op HF en veel plezier hier, zo kan het ook dus😀 (twee op een).

1 like

Kwestie van direct goed te starten :joy:

2 likes

Welkom hier.

Niet boos, maar wel teleurgesteld in het cliché. :roll_eyes:

Ook welkom. Normaliter maakt men een eigen topic aan, maar dit is wel zo efficiënt. :thinking:

Aan wat voor horloges zit je te denken als je je op historische relevantie beroept? Antwoorden over de Speedmaster tellen niet. :slight_smile:

2 likes

Ja dit had ik al een beetje verwacht. :slight_smile:

3 likes

Zo is dat!:grinning:

1 like

welkom-home