Na al een tijdje mee te lezen, en soms wat te posten wil ik me graag even voorstellen.
Mijn naam is Stefan, 29 jaar kom uit Amersfoort. Heb al een paar horloges waar ik heel blij mee ben, maar wil uiteraard ook wel eens voor het echte werk gaan en ben me daar breed op aan het orienteren.
Ben nog aan het twijfelen of ik een automaat neem of niet, scheelt wel wat centen.
Zou graag ooit een rolex kopen, denk alleen niet dat mijn portemonnee dat ooit toelaat.
Verder heb ik ook een aantal 1 euro klokjes op alieexpress besteld en een horloge reparatiekit om te kunnen oefenen op het vervangen van kleine dingen zodat ik lekker zelf kan knutselen.
Nou ik hoop hier nog veel te kunnen leren en actief mee te doen op het forum!
Die Longines is een topper, wel zou ik voor de automaat gaan als ik jou was.
Tuurlijk wel, gewoon andere dingen âniet doenâ. Ik weet een heleboel HFâers met een bescheiden baan maar met een goedgevulde horlogekist. Komt goed, veel plezier hier!
Leuke klokjes en die Longines⊠dat is een goed idee om je collectie mee uit te breiden. Ik heb de 39 mm automaat met blauwe wijzerplaat. Een aanrader!
Gewoon ff uitrekenen wat 40 jaar niet roken scheelt bij 5 pakjes per week.
Gewoon ff uitrekenen wat 40 jaar geen bier drinken scheelt bij 1 kratje per week
en wat voor moois je daar (iets blijvends) voor kan kopenâŠ