Voorstellen Stefanvv

Goededag!

Na al een tijdje mee te lezen, en soms wat te posten wil ik me graag even voorstellen.
Mijn naam is Stefan, 29 jaar kom uit Amersfoort. Heb al een paar horloges waar ik heel blij mee ben, maar wil uiteraard ook wel eens voor het echte werk gaan en ben me daar breed op aan het orienteren.

De klokjes die ik al heb:

MSTR: Champagne goud (Het pitje is geen deukje maar het beschermingsplasticje)

MSTR: Rose goud

Gshock:

Zoals je kan zien ben ik niet vies van de kleur goud, waarom? Geen idee vind het gewoon mooi staan.

Nu ben ik me dus ook aan het verdiepen in de wat betere kwaliteits horloges en dan kwam ik uit op de Longines hydroconquest

Ben nog aan het twijfelen of ik een automaat neem of niet, scheelt wel wat centen.
Zou graag ooit een rolex kopen, denk alleen niet dat mijn portemonnee dat ooit toelaat.

Verder heb ik ook een aantal 1 euro klokjes op alieexpress besteld en een horloge reparatiekit om te kunnen oefenen op het vervangen van kleine dingen zodat ik lekker zelf kan knutselen.

Nou ik hoop hier nog veel te kunnen leren en actief mee te doen op het forum!

Alvast bedankt voor het lezen!

18 likes

Welkom!

Mooi goud is niet lelijk :wink:

Die Longines is een topper, wel zou ik voor de automaat gaan als ik jou was.

Tuurlijk wel, gewoon andere dingen ‘niet doen’. Ik weet een heleboel HF’ers met een bescheiden baan maar met een goedgevulde horlogekist. Komt goed, veel plezier hier!

4 likes

Hartstikke gaaf, zo’n enthousiast nieuw HF lid erbij! :+1:

Van harte welkom hier en heel veel plezier gewenst, op het enige échte horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Leuke klokjes en die Longines
 dat is een goed idee om je collectie mee uit te breiden. Ik heb de 39 mm automaat met blauwe wijzerplaat. Een aanrader! :relaxed:

3 likes

Mijn beste,

Leuk, weer een gepassioneerd horloge-liefhebber!!
Stefan, van harte welkom dan ook bij dit energieke horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom :smile: :watch: :thumbsup:

Gewoon ff uitrekenen wat 40 jaar niet roken scheelt bij 5 pakjes per week.
Gewoon ff uitrekenen wat 40 jaar geen bier drinken scheelt bij 1 kratje per week

:slight_smile:

en wat voor moois je daar (iets blijvends) voor kan kopen

1 like

haha die is gek hee :wink:

2 likes

sorry, Ik vind bier niet te zuipen

(nee, je hoeft niet te zeggen dat “je dat moet leren” )

drink trouwens sowieso geen alcohol

dat scheelt een boel geld, dan zou Rolexfan ook prima als nickname kunnen :smiley:

ik heb al voor een MarineMaster aan lege bierflesjes op het balkon staan denk ik

6 likes

Welkom! En leuk dat je ook van plan bent zelf aan horloges te gaan sleutelen!

1 like

kan ook: nieuwe Rolex door besteding statiegeld aan lege flessen :scream:

1 like

Mss is echt bier proberen dan. Wij noemen dat in België niets voor niets het vloeibare goud. :+1:

Snap ik als je de prijzen van sommige van die belgische biertjes ziet :wink:

1 like

Kwaliteit kost natuurlijk een frankske meer he. :blush:

2 likes

Welkom Stefanvv :relaxed:

1 like

ik sla beleefd, doch resoluut af.

Dat balkon moet wel een heel mooi uitzicht bieden :grin:

Heeay Stefan, welkom en heel veel plezier op dit verleidelijk forum toegewenst

1 like

en als het hard waait heb je een prachtig panfluit achtig concert

2 likes

Welkom Stefan !

Ik speur iets bij jou : je was voor drukke horloges, en je bent toe aan iets rustigers. En je mikt op het duurder segment.

1 like