Voorstellen - Steven84

Heb je de rest van z’n verhaal ook gelezen?
Hij is gek op zwarte duikers😉

Ah, okay. Ik begrijp het helemaal! Zelf ben ik ook niet van plan om meer te betalen dan list. Ik kom nog uit de tijd dat je bij een AD binnenliep en je gewoon een Rolex uit kon kiezen.

1 like

Welkom Steven :partying_face: :+1:

1 like

Welkom Steven! Mooi gevulde watchroll. En je Aquaracer nooit wegdoen. Veel plezier hier.

1 like

Welkom op dit leuke forum Steven, leuke collectie heb je :+1: :ok_hand:. Je zit nu echt nog in een orienteer fase, goed om idd gewoon een AD binnen te lopen. Kijken, passen en weer even bij een andere kijken. Je hebt immers geen haast. Maar goed, je vraagt ook om wat ideeën, wat denk je van de Breitling Avenger Seawolf Night Mission met zwarte dial en zwart/grijze bezel. Echter dit is geen kleintje 45mm, maar die zou je om de pols moeten zien. Het leuke is dat je geen haast hebt, dus tijd genoeg om iets leuks te vinden en dat hoeft niet altijd nieuw te zijn. Wens je veel sucses met je zoektocht.
Kijk ook eens in het blauw daar staat ook een GS SBGX259 uit 2018 voor €1300,00

2 likes

Welkom, Steven :blush:

Mooie collectie :+1:t2:

Valt wel op dat alle horloges op elkaar lijken. Misschien voor volgende aankoop eens iets anders voor de variatie ? :slightly_smiling_face:

1 like

Dat moet ik inderdaad eens doen. Vooral dat geen haast hebben is soms lastig, want als ik eenmaal denk te weten wat ik wil moet het ook zsm gebeuren :stuck_out_tongue:
Zo’n Breitling vind ik zeker ook gaaf, maar op dit moment niet echt plek voor in mijn collectie vind ik. Dat zou dan bijv ipv mijn huidige Superocean zijn.

Hou het blauw in de gaten, zeker ook voor Grand Seiko’s. Komen af en toe wel mooie voorbij. De SBGX259 is zeker wat ik zoek qua stijl, maar 37mm vind ik persoonlijk echt te klein.

Absoluut! In ieder geval qua kleurstelling wil ik graag iets anders erbij. En als het even kan ook qua stijl.

Ik vind dit (binnenkomer met stip op de shortlist sinds vanochtend) bijvoorbeeld echt heel mooi:

3 likes

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

Van harte welkom Steven ,veel plezier op het forum en een goede “jacht “ gewenst. :+1:

1 like

Welkom :man_dancing:t2:

1 like

Hele domme vraag misschien maar: waar staan de afkortingen AD en GD voor?

Authorized Dealer of Grijze Dealer

Welkom :hugs:!

1 like

Leuke horloges! Die Rolex komt er vast ook wel tegen list, gewoon af en toe een AD binnenlopen en een leuk gesprek aangaan.

1 like

Welkom hier bij HF !
Je hebt al mooie horloges.

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom op HF Steven. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Geniet van de hobby en een mooie three piece heb je al :+1:t2:

1 like

Welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom!! Benieuwd hoe je collectie vorm gaat krijgen :slight_smile:. Zitten in hetzelfde vaarwater! Zelfde voorliefdes

1 like