Voorstellen - StijnBerg

Misschien kunnen we een kleine doorverwijzing maken naar een willekeurig bierforum voor iedereen hierboven :wink:
Welkom op het HF! :watch:

2 likes

Welkom op het forum!

Ik mocht jou voorheen altijd wel.

Dan moet je geen Bulovas en Seikos kopen maat.
Rolex en Invicta doen het tegenwoordig goed.

3 likes

Welkom👍

1 like

Hertog jan, daar kan ik wel van genieten

1 like

Wat staat er dan in jouw koelkast?

2 likes

Ik ben meer van de Duitse biertjes. Welkom trouwens. De SARB033 is prachtig horloge om je hobby mee te beginnen.

1 like

Welkom

1 like

Welkom medestudent! Veel plezier op dit forum :+1:

Dan moet het budget er wel voor zijn, dat komt later pas als ik 2 kinderen en een labrador heb. :wink:

1 like

Cornet, Karmeliet, Chouffe, Lupulus. Ik ben nogal van het blonde. Ook speciaalbier. En voor bij de Chinees of frietekes Juupkes of Hertog Jan. Ik ben meer gaan verdienen dus uiteindelijk maar van de Oettinger pilsener afgestapt.

1 like

Welkom Stijn, en ooooh :scream::scream::scream: ik mag weer, ik mag weer, ik mag weer :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Heineken. De koning der bieren. De Rolex onder de sterren. Het gouden nat uit het Westen.
Kijk, als je Heineken zegt, dan denken de mensen aan :
JAMES BOND
image
LEKKERE WIJVEN

FORMULE 1

CHAMPIGNONS LEAGUE
image
en fokking goeie en snelle reclames.

Als mensen aan Grolsch denken, denken ze aan swientje-tikken, de Zwarte Cross en Bennie Jolink.

Bavaria ? Oranje jurkjes en Johan Derksen
Jupiler? Slecht Belgisch voetbal.
Amstel? Alcoholisten uit de Jordaan.
En de rest is op zich wel lekker, maar ik word zo snel lazarus van die zware biertjes.
Trek je niks aan van die afvallige opstandelingen in het Verre Oosten of Diepe Zuiden :facepunch:t4:

4 likes

ik denk dat wij het best met elkaar zouden kunnen vinden. Chouffe en cornet zijn mijn favoriete biertjes en Hertog Jan en Juup drink ik ook allebei heel graag :slight_smile:

2 likes

Welkom!

1 like

Over Champignons League gesproken : ik ga er vandoor :beer: cheers

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Je vergeet Vedett, zowel de extra blond als extra wit en IPA, verdorie dat smaakt goed! :yum:

2 likes

image

1 like

Welkom, Stijn en veel plezier op ons forum.

1 like