Voorstellen - StijnBerg

Goede ochtend/middag/avond,

Ik ben nu al enige tijd aan het rond neuzen op het horlogeforum, dus ik dacht dat het wel eens tijd wordt om wat actiever te worden. Ik ben Stijn, 20 jaar oud en ben een luxestudentje (er komt geen ander bier dan Hertog Jan of Heineken in dit huis). Heb op de middelbare school een aantal jaar rondgelopen met een witte G-Schock. Dat was mijn aller eerste horloge die ik de eerste nacht al beschadigd had, doordat ik in mijn slaap met het horloge langs de muur ben geschaafd. Kon wel een traantje laten 's ochtends.

Nu ben ik niet echt een gigantisch horlogefan, maar het begint toch wel langzaam te kriebelen daar beneden en dan voornamelijk van een Bulova Super Seville gaat mijn hartje sneller kloppen. Ben nu al enige tijd op zoek naar een zilveren exemplaar, sommige weken wat actiever dan anderen. (Sorry @HanDavinci voor alle vragen en spam). Heb er eentje gekocht, maar weer teruggestuurd, omdat ik mij mateloos irriteerde aan het feit dat de band niet origineel was. Als ik iets doe/koop, wil ik het ook goed doen. Ik wil mijn collectie dus beginnen met het bovengenoemde horloge en mijn 2e kindje staat ook al op de planning een Seiko SARB033.

Groetjes,
Stijn

18 likes

Welkom

1 like

Je hoeft geen sorry tegen mij te zeggen. Ik heb juist medelijden met iemand die vrijwillig dat slootwater wegslobbert. :beers:

Welkom hier!

14 likes

Daar heb je zalf voor…

Welkom op het forum!

9 likes

Welkom! Van een Sarb krijg je nooit spijt. Veel plezier met de hobby

1 like

Haha, ik wist niet dat slootwater zo lekker kon zijn op een zonnige dag. Jij bent vast fan van Grolsch, gad-ver-damme. :wink:

1 like

De één gaat voor een Heineken met een Bulova Super Seville om en de ander voor een Grolsch met een gaûwe Day-Date om.

Zie jij dezelfde trend als ik? :full_moon_with_face: :beers:

Met een SARB kun je inderdaad nooit missen. Groetjes van de mijne!

2 likes

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

5 likes

Ik zie alleen een trend van smaakverschillen, en de mijne smaakt ietsjes beter :kissing_heart:

2 likes

Probeer eens een echt biertje anders. En als het persee een merk van Heineken moet zijn Brand bijvoorbeeld. Smaakt tenminste ergens naar.

Welkom trouwens, SARB033, goede keuze

1 like

Beste Stijn,
welkom op HF!

1 like

Welkom! En een SARB is een hele mooie keuze!

1 like

Heineken en luxe in een zin?

3 likes

Welkom Stijn, tijd dat je eens in Belgie bier komt drinken.

5 likes

Goede ochtend, welkom hier!

1 like

Welkom Stijn!

1 like

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Stijn, van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Jammer, al die mensen die geen smaak hebben. Smaak kun je ontwikkelen.
Heineken, Brand, Grolsch enz. allemaal uilenzeik.
Probeer eens wat lekker bier zoals Affligem blond, Trappist tripel noem maar op, Leffe blond b.v.
Vrij lichte biertjes maar wel met smaak.
La chouffe , een van mijn favo’s.
Maar goed evengoed welkom natuurlijk. :grin:

groetjes Lenno

4 likes