Bijdeze wil ik mij graag voorstellen.
Ik ben Ted. 34 lentes jong, ondernemer en woonachtig in Bussum.
Na wel vaker op dit forum gelezen te hebben, zal ik mij toch eens netjes aanmelden.
Ik vind het leuk ieders passie en smaak hier te lezen, evenals alle technische info die voorbij komt. Waar ik kan zal ik graag bijdragen aan een discussie of topic.
Hieronder de horloges die in mijn bezit zijn.
Als “streven” een Rolex daydate president, al besef ik mij dat het begeren ervan zaliger is dan het hebben mijzelf kennende.
Ik hoop nog veel van jullie te lezen en/of leren.
Mvg, Ted
In 2014 mijn eerste Zwitser gekocht. Een Maurice Lacroix pontos
Deze is nog altijd in mijn bezit, maar in 2020 toch na lang kijken, nog eens kijken, nog een keer kijken, wachten, kijken en hoop gierigheid een (gebruikte 2015) iwc Portugieser 371445 aangeschaft via Wiens watches.
Hier ben ik tot op heden nog altijd heel blij mee.
En tot slot. Vandaag heb ik besteld:
Een Bravur BW003 automatic
Deze wordt op bestelling gemaakt, dus het zal wellicht enkele weken duren, maar ik kijk er zeer naar uit!
(Voorbeeld foto van het model)
Ah leuk, ook uit Bussum schat ik?
Geerling ben ik wel eens geweest voor mijn partner. Hij verkoopt ook een limited Bussum/Naarden versie van een Meistersinger.
Wellicht alleen interessant voor lokale klanten…
Bij bravur ben ik gekomen dankzij Quote.
Zij schreven deze week een artikel over dit horloge en na wat meer artikelen en reviews van de bekende reviewers gezien te hebben was ik overtuigd. Van de looks was ik snel overtuigd, maar de inhoud lijkt zo ook zeker de moeite waard te zijn!
Dank allemaal voor het warme welkom.
Zodra de bravur binnen is zal ik enkele goede foto’s posten. Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe deze irl is daar je het nergens in een vitrine ziet liggen