Voorstellen, tijd voor wat foto's

Goedenavond,

Al een tijdje ben ik aan het rondsnuffelen op het forum en heb al her en der wat (positieve) contacten gelegd met mede-forummers. Echt actief, dwz reageren en liken, ben ik nog niet geweest, maar daar wordt het nu toch eens tijd voor.
Het ‘horloge-virus’ zit nog niet echt lang in het bloed, maar ga het steeds maar waarderen nu ik mij verdiep in de geschiedenis en de techniek.
Een tijdje geleden mijn eerste ‘serieuze’ horloge aangeschaft: ‘de Pellikaan Flying Dutchman II’ en ik ben al weer aan het zoeken naar het volgende mooie horloge.

Vanmiddag even wat mooie foto’s geschoten Dat maakt het verhaal weer wat interessanter :wink:

Grt,

Siebje

13 likes

Welkom Siebje! Mooie start met die Pellikaan

1 like

Welkom! En die Pelikaan vind ik erg mooi!
Veel plezier hier!

1 like

Mooie combi met die band, welkom!

1 like

Welkom! Leuk horloge, ik kende het merk niet.

1 like

Welkom op het HF, prachtige Pelikaan.

1 like

Welkom! Wat een prachtklok, die Pelikaan :+1:

1 like

Welkom hier. Je hebt een prachtig nederlands product als 1ste serieuze horloge weten te bemachtigen. Veel plezier ermee :+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze niet alledaagse klok.:+1:
Ik wens je er veel plezier mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom!
En heren, het is Pellikaan, met 2x de L.

1 like

Je stelt je voor met een horloge dat je weer kwijt wilt… Had je misschien nog beter even kunnen wachten tot je je nieuwe horloge had, want zo lijkt het wel een advertentie :wink:

1 like

Welkom!!

1 like

Jammer dat ie er al weer vandoor gaat. Maar dat schijnt n kenmerk v flipperitus te zijn.

Zoals je misschien al weet Is de pellikaan geen onbekende op t forum. In 2009 was t onze hfle.

1 like

Nee joh ;)…

Ach, het is niet gezegd dat 'ie er vandoor moet. Ik draag m nog met veel plezier… Maar het bloed kruipt waar het niet goed kan en dan ga je je toch weer oriënteren.
Ik had inderdaad begrepen dat Pellikaan geen onbekende was op het forum. Dankzij het forum ben ik op het merk gekomen. Heel tof dat Nederland zulke ambachtslieden rijk is!

1 like

Welkom! Wat zou je kopen ipv de pellikaan?

1 like

Welkom op Horlogeforum! Leuk dat je door HF bij dit merk terecht kwam! En ik ben ook wel benieuwd of je al iets op het oog hebt en wat dan.

1 like

Welkom! Gaaf begin van je collectie!

1 like

Welkom op het forum. Best een mooie klok👍

1 like

Welkom hier.

Groeten,

Tecco

1 like