Voorstellen: turboyeast

Hallo, weet niet of het gebruikelijk is, maar hierbij stel ik me even kort voor. Ben Merijn 43 jaar jong en woon in Nijmegen. Ik ben geen hele fananieke horlogeverzamelaar, maar het onderwerp heeft een continue -soms sluimerende- belangstelling. Nu en dan treedt de koorts op en dan wil ik graag wat “anders”. Heb al heel wat leuke horloges gehad, maar de collectie ook weer afgeslankt. Op dit moment heb ik een prachtige Bulova Accutron Spaceview, een Tag Heuer 1500 met zo’n mooie luminiscerende wijzerplaat en een Marathon medium TSAR. Dat laatste horloge gaat in de verkoop, want ik heb weer “jeuk”…:confounded:. Samengevat gaat mijn belangstelling uit naar horloges met een ‘verhaal’ erachter, soms haast nog belangrijker dan de looks. Hoop op dit forum weer veel te leren. Groet Merijn

19 likes

Welkom :+1:

Leuke introductie Merijn! Ja voorstellen wordt wel gewaardeerd. Welkom. Heb je misschien ook wat foto’s bij je verhaal?

Welkom Merijn!:+1:

Welkom op HF :+1:

Komt nog wel. De eerste stap is gemaakt door je hier aan te melden. Best een leuke verzameling die je al hebt, dat zijn zeker geen mainstream modellen. Wees welkom tussen de andere gekkies op het forum.

Welkom!

Welkom!

Leuke reacties! Dank daarvoor.
Misschien nog als toegift…naast mijn liefhebberij voor horloges, heb ik ook een passie voor vintage espressomachines. Soms moet het ene plaats maken voor het ander en dat doet wel eens pijn (hoort erbij).
Op verzoek nog een paar fotos van mijn bescheiden collectie. Cheers TY



2 likes

Welkom Merijn!

Welkom op het forum!

Welkom!

Welkom!

Welkom op dit mooie forum :wink:

Wat een aparte(lees mooie) Bulova. Leuke collectie

Van harte welkom op ons mooie forum!

Mijn beste,

Merijn, van harte welkom, in die sprankelende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

image

Aldus turbo yeast :slight_smile:

Welkom!

download