Voorstellen, van een anonieme lezer naar een actief lid

Hallo allemaal,

Ondanks dat ik al jaren mee lees ben ik nooit actief lid geworden. Het moest er toch maar eens van komen en heb mij afgelopen week geregistreerd.
Ik ben Patrick, 34 jaar en woonachtig in de mooiste stad van het noorden: Groningen!
Al jaren ben ik liefhebber van (mooie) horloges en heb er inmiddels een stuk of 12 in mijn eigen verzameling. Ik heb een vrij brede smaak en koop wat ik mooi vind en heb. Daardoor heb ik ook veel diversiteit in merken en prijs categorieën. De duurdere modellen zijn o.a. van Omega, Rolex en Tudor maar ik draag ook regelmatig horloges van Timex, Seiko, Tag Heuer, etc.
Naast van het design kan ik ook genieten van de techniek, en kan ik mij helemaal verlekkeren op specifieke details welke in een bepaald mechaniek verwerkt zijn. :slight_smile:
Ook het verkleuren van bezels, wijzerplaten etc vind ik prachtig mits het subtiel gebeurd is. Ook patina op vergulde kasten waardeer ik zeer, doodzonde om een lichte verkleuring weg te gaan poetsen. :wink:

Hieronder 2 van mijn horloges.

Rolex GMT Master uit ± 1990/1991 met een sterk verkleurde bezel insert.

Omega Speedmaster op een 1450 president band. Heerlijk met de dome van plexiglas. (polywatch doet wonderen bij deze daily :smiley: )

De hoeveelheid horloges welke ik nu zelf bezit zijn nu wel op een punt beland dat ik overweeg om eerst iets te verkopen voordat ik weer iets anders aanschaf. Je kan niet alles dragen en ik merk dat enkele modellen nu al regelmatig stof liggen te happen.

Op dit forum verwacht ik vooral mee te blijven lezen omdat het bij mij vaak aan de specifieke kennis ontbreekt. Waarschijnlijk zal ik dus meer vragen gaan stellen dan zelf aan antwoorden gaan bijdragen . Bij deze dus alvast bedankt voor het beantwoorden voor (domme) vragen en alle correcties op mijn onkunde! :wink:

106 likes

Mooie horloges, de rest volgt nog?
Welkom hier :+1:.

1 like

1 like

Bedankt!

De overige horloges zullen in delen wel een keer voorbij komen in diverse topics. Het voelde nogal als een stap om dit überhaupt op internet te plaatsen. In het dagelijks leven ben ik al niet zo van het “te koop lopen” met al dit bezit, en om het dan ook nog zo open en bloot op het internet te tonen… :wink:

5 likes

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Welkom :handshake:

1 like

Welkom!!!

1 like

welkom

1 like

Welkom Patrick

1 like

Welkom Patrick en veel plezier, hier op het forum!

Mooi duo laat je zien!

Daar begint het mee!

Daar vaar je op verder!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom :partying_face: La je niet meer anoniem bent kan je ook met onze puzzel actie meedoen :+1:

:ok_hand:

2 likes

Patrick.
Geniet van alles wat hier voorbij komt!!!
By the way, mooie horloges heb je al laten zien.

1 like

Welkom, mooie collectie!:ok_hand:

1 like

Mooie horloges heb je.
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!:watch:

1 like

Welkom op het forum. Mooie collectie heb je al zie ik :ok_hand:t3::+1:t3::four_leaf_clover:

1 like

Klinkt als een fijne gevarieerde verzameling al; welkom!

1 like

Welkom bij de club Patrick.

1 like