Voorstellen van een nieuw lid Infernie

Welkom!

Welkom op het forum. Zoals je merkt zijn hier veel Seiko liefhebbers :wink:. Grappige is idd dat de Seiko welke je hebt gekocht, waarschijnlijk de minste service nodig heeft van al je huidige en of toekomstige automatische horloges.
Neemt niet weg dat ik een kwijlbakje nodig heb wanneer jij straks een speedmaster laat zien :smile:
Enjoy! Dit is slechts het begin van je verslaving…
Gr.Wander

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Hartelijk welkom hier…veel plezier🖒

Welkom en veel plezier op dit leuke forum👍

Welkom :grinning:

Welkom!

Welkom!
En pas op voor de verschillende virussen die hier rond waaien.
Ze zijn erg besmettelijk

Ik vrees dat ik al een bepaalde vorm te pakken heb.

Bedankt allemaal voor de warme berichten. Ik voel me hier zeker welkom.

1 like

Welkom!
Inderdaad een prima start van de collectie. De Casio heb ik zelf ook in de kist, met een combi bracelet want dat zit net even prettiger. Seiko duiker heb ik dan weer niet, maar de andere Seiko’s compenseren dat :grin:

Welkom.
en besef je goed dat je hier op het forum een overdaad aan mooie horloges voorbij ziet komen waardoor je de horloges die je al mooi vond opeens wat sjofel over kunnen komen… Mijn smaak is en 3 week al wel 10X over de kop gegaan…:fearful:

Zo, meteen even een badge er bij gedaan voor je. :wink: Welkom! Niks mis met Seiko’s - behalve de paar waar ik nu ruzie mee heb op de werkbank. Ligt totaal niet aan mijzelf. :smile:

SKX’je is altijd goed, en inderdaad wat meerderen al gezegd hebben; enorme “value for money”. Veel plezier!

Welkom op HF! Goed bezig al!

Welkom en veel plezier gewenst met het verzamelen!

Weet iemand een adres voor goede leren nato banden? Ik ben op zoek naar een degelijke band van 18 of 20 mm en het liefst onder de 30 euro. Hoeft niet perse glad en strak leer te zijn, als de kwaliteit maar goed is voor het geld.

Ik heb zelf wat rondgekeken en bij onder andere bij Miro’s Time uitgekomen. Maar zijn shop is nog een week lang gesloten.