ik ben Remco .
Heb geen grote collectie klokjes, maar vind ze wel leuk.
Rechts al een oudje een camel professional chrono , Dat ding moet een stevige schoonmaakbeurt hebben,
De knopjes zitten redelijk vast, De ring is aardig sleets .Dus vandaag maar een vervanger gekocht , kwam het ding tegen op een tekoop en weggeef hoek, deze was dus te koop en niet weggeef.
Een Seiko Arctura Kinetic Chronograph , Alleen zit het ding eigenlijk net te strak, en de losse schakels waren er niet meer bij, maar daar was de prijs ook wel naar.
Waar ga ik een webshop vinden met losse schakeltjes ?
Welkom Remco en veel plezier op het forum!
Welkom en veel plezier op dit forum vanuit het zonovergoten Den Haag.
Misschien kan Monsterwatches je helpen met je band. Heb er zelf geen ervaring mee maar hoor goede verhalen. Of gewoon bij de reguliere Seiko dealer in de buurt proberen. Mijn ervaring met Seiko is dat een schakeltje niet de hoofdprijs gaat kosten. Of gewoon een leren band erop.
Succes.
een leren band gaat niet werken, band loopt over in de kast.
Altijd mooi zo’n arctura.
Probeer ebay ook eens om een schakel te vinden.
Veel plezier hier op het forum.
Welkom!
Welkom Remco, veel plezier hier!
Welkom !
Een Drenth! Welkom op het forum.
Mijn beste,
Remco, van harte welkom binnen de gelederen van dit plezante HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Remco, welkom en veel plezier op ons mooie forum.
Remco, welkom op HF!
Diep donker Drenthe … leef je onder een hunebed of zo?
Welkom hier!
Welkom, vor die schakels zou je een gezocht topic kunnen aanmaken. Je weet nooit
Welkom op het forum Remco!
Veel leesplezier
Welkom Remco, have fun!
Welkom.
Van harte welkom op het forum.
Neem aan dat de titel refereert aan het weer aldaar en niet je geestelijke toestand Dan advies om horloge met sterke lume kopen of in het andere geval mooi horloge dat een glimlach oproept
Welkom!