Voorstellen Wes

Welkom Wes! En als antwoord… Met nummer 4 kan ik je niet helpen. Voor nummers 1-3: plaatjes graag :slightly_smiling_face:

1 like

1 like

Gewoon plaatjes van wat je hebt. Welkom trouwens.

1 like

We willen veel foto’s zien, met specificaties zoals merk, type, afmetingen! En verder…

1 like

Welkom !!

1 like

Welkom

1 like

Welkom op het :watch:-forum!!

1 like

Welkom op HF, Wes! En leuke onderwerpen! Kom maar op! Gewoon lekker bij 1 beginnen, zeg ik! :+1:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Wat mij betreft eerst 2. en dan 3.

1 like

Welkom hier :watch:

1 like

Hallo Wes, van harte welkom hier. Leuke intro en we zijn benieuwd wat jouw bijdrage gaat brengen. Veel lees en kijk inspiratie gewenst en bovenal genieten van het dagelijkse draagplezier.

1 like

Welkom Wes

1 like

Welkom Wes emot-tiphat

1 like

Welkom Wes.
Een mooie tijd hier!!

1 like

Welkom.
Wat een intro, nu nog foto’s van je horloges :slight_smile:

1 like

Wat horloges van mezelf:) , komt eraan!

Bedankt voor jullie berichten en een warm welkom. Wat betreft een AI antwoord, haha, nee hoor. Ik ben al een lange poos hiermee bezig. En een beetje interactie met jullie kan ook geen kwaad (voor mij). Ook weet ik niet of het een compliment is of niet.

Zie hier een random greep van mijn collectie.

• Mobvoi, een ticwatch pro 5 (ofzo) met WearOS. Ik ben een bracelet guy (ik kan niet tegen rubberen bandjes), dus heb ik een tapered H-link met gesloten endlinks op maat gemaakt.
  • Xeric trappist-1 met een miyota movement. Ook zwarte bracelet
  • Zenith pilot met (dit keer) een suede bandje
  • Casio cmd40 zilver model
  • Baume & Mercier (quartz)
  • Coster speedy-“hommage” quartz. :slight_smile:
1 like

Grail Watches
Natuurlijk heb ik ook Grail Watches…
Naar schatting ongeveer 10, ik ben er nog niet uit welke dan ook mijn “holy grail” is.
Hier 3 stuks in random volgorde. Schrik niet, het zijn wel wat opzichtige horloges.

Prachtige Reverso model.

Speedy 50anni moonshine
Ik hou van bandjes :slight_smile: deze heeft ook een speciaal verhaal voor mij omdat ik, maar ook een familielid dit als een grail watch beschouwd.

Eigenlijk bijna alle dure modellen van Vacheron Constantin vallen in mijn Grail categorie

Naar mijn idee zijn dit niet zomaar horloges die ik ooit verwacht te bemachtigen. (Vnl door de prijs)
Ook waardeer ik juist bijzonder exclusieve modellen die niet persé uitzonderlijk duur zijn (in de multi-miljoenen) maar met een zeer bekend of mooi verhaal.
Het lastige is dat ik mijn grail wel zou willen dragen. Hebben jullie ook iets?
Horloges zoals de Newman Daytona of Aldrins Speedy zie ik uiteraard meer als een museumstuk.

PS: De laatste uit mijn vorige post (Coster Diamonds hommage) is het originele bandje uiteraard vervangen.

1 like