Welkom!
Welkom Wijtmans ![]()
Prachtig horloge! En een mooi verhaal ![]()
Geniet ervan en hou ons op de hoogte, ben benieuwd welke band je gaat vinden.
Welkom en gefeliciteerd met je aanschaf ook al is het nog niet helemaal wat je ervan verwacht had.
Welkom op HF en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ![]()
Welkom hier en zo te lezen sta je op het kantelpunt om met je huidige ervaring door te gaan pakken. Ga daar vooral van genieten.
Welkom! ![]()
Welkom ![]()
Wat een verhaal. Inderdaad ben je er zo tegen wil en dank heel diep ingedoken. Ik hoop dat het verhaal nog een mooi staartje gaat krijgen. Catawiki heeft zo weleens wat aantrekkelijks, maar hoe meer het gaat om gebruikt vintage, hoe irritanter dat je niet vooraf direct kunt communiceren. Bij echte veilinghuizen heb je nog kijkdagen en kan je beter zelf onderzoek doen. Hoe het ook zij, ik houdt het bij Catawiki bij voorkeur op nieuw of NOS, en ben na andere tegenvallende aankopen, extra kritisch. Helpt jou nu geen zier meer, natuurlijk. Met opknappen van horloges heb ik ook geen ervaring. Maar deel wel je interesse in de Zenith Defy lijn.
Dat gezegd, een ML Aikon is ook heel leuk. Je moet dat ding gewoon dragen en waarderen toch? Welke variant heb je? Mijn voornaamste probleem is dat ik ze te groot vind en de datum minder mooi. Bij de vrouwenversies heb je dat probleem niet en hoewel mijn partner het onvoldoende kon waarderen, was ik aangenaam verrast over de kwaliteit en heb ik er uiteindelijk een ander HF-lid blij mee kunnen maken.
Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!![]()
![]()
Heel veel plezier gewenst hier!
Aangezien je al jaren op het vertoeft, zou een welkom niet meer op zijn plaats zijn. Wel een welgemeend aangenaam om kennis te maken! Bij deze.
Gefeliciteerd met je mooie Zenith.
Welkom
Mooi horloge👌
Welkom.
Het was een heel verhaal. Als je nog vijf van die fouten maakt, of snacks uit een soort FOMO koopt, heb je natuurlijk zo maar het bedrag verbrast waarvan je in het begin vond dat je het niet aan een serieus horloge moest uitgeven. Ik zou misschien overwegen om die hele irritante reis gewoon over te slaan.
Stel een doel, werk er naar toe, en laat je niet afleiden. Anderen gaan zeggen dat de reis leuk is, wat niet helemaal onwaar is, maar de reis kost stiekem een liederlijke hoeveelheid geld. En soms ook ergenis.
Die Zenith is leuk, maar ik hoop dat het geen hoofdpijndossier wordt.
Het is inderdaad een mooi horloge om te zien, maar hij is met zijn 44mm erg groot voor mijn pols. Ik heb de AI1018-SS002-130-1 (zilveren dial op stalen band).
Het is echt een werkpaard en hij blijft overal achter haken, dus tegelijkertijd niet heel praktisch. Het AP achtige design heeft wel iets interessants, niet gek gezien de historie van ML.
Daar zit zeker een kern van waarheid in. Ik vind het horloge wel mooi genoeg om op zij minst te informeren naar de mogelijkheden, die ongetwijfeld wel een prijskaartje met zich mee zullen brengen.
Welkom op HF.
Mooie Zenith.
Geniet van je reis hier!!
Welkom!
welkom! Prachtige Zenith!
Leuk dat je hier actief mee gaat doen!
Mooi verhaal van jouw horlogereis tot nu toe.
Welkom op het forum ![]()