Als horloge liefhebber sinds ik begin 20 was maar alleen voor mezelf heb ik nu een account aangemaakt om mijn collectie met jullie te delen. Allereerst wie ik ben: Yong, begin 40 een wonend in Noord-Brabant. Mijn collectie is niet groot maar voor elke levensfase een aanschaf waar ik blij mee ben. Mijn eerste echte horloge aanschaf was de Tagheuer Kirium Chronometer in '98, gunstig geprijsd uit Singapore opgepikt.
Toen de Tagheuer Carrera Calibre 360 in '06 in de pers kwam wist ik meteen dat dat de volgende moest worden, dat heeft nog even geduurd voor deze toegevoegd werd aan mijn collectie aangezien ik voor de stalen versie ging maar die bleken ze uiteindelijk niet in productie te hebben genomen. In '08 kreeg ik de kans om een WG versie bij de juwelier, waar ik ooit een aanbetaling had gedaan op de stalen versie, te krijgen die nog onverkocht op de plank lag bij TH Zwitserland. Ik kon het niet laten liggen.
Nu heb ik een derde horloge aan mijn collectie toegevoegd waar ik erg blij mee ben, de Omega Speedmaster Apollo 11 50th Anniversary LE SS. Een geweldige combinatie van de juiste stalen band, wijzerplaat en de bezel. Zie foto’s om mijn introductie compleet te maken.