Voorstellen!

…bedoelt.

:innocent:

5 likes

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom Thomas. Een Tudor en TAG-Heuer al, wat voor collectie gaat dat worden als je “groot” bent :grin:

1 like

Welkom! Wat een lekker begin van de horloge hobby. :thumbsup:

1 like

Welkom. Die Tudor is direct de mooiste variant, samen met de BB Bronze, die Seiko is natuurlijk een ikoon voor een scheet en een knikker, en die Tag als familieklokje is natuurlijk iets om te koesteren. Goed bezig op die leeftijd. Ik vrees dat ik toentertijd m’n geld meer aan Wein, Weiber und Gesäng aan het uitgeven was.

1 like

precies, we snappen elkaar :wink:

toch geen slechte zaak om dat op jonge leeftijd te doen

2 likes

welkom!!

Welkom!

Speedy, Sinn, goeie plannen!

1 like

me? :wink:

Dank je!

Dat sluipt inderdaad in het jeugdig taalgebruik, dat “me”. Is men te lui om mijn of m’n te zeggen? Is men onwetend? Is het een bewuste rebellie tegen mensen met propere schrijftaal? Je weet het niet.

Welkom! Mooie horloges al, ik wou dat ik al een tudor had op me 19e (heb er trouwens nog steeds geen :sob:)

1 like

Welkom en veel plezier hier.

1 like

Bedankt voor je positive reactie Leroni,
Jaa dat is zeker waar ik ga me best doen :relaxed:

Bedankt Bart, Jaa ben nu al heel blij met me collectie maar ik heb zeker nog veel droom horloges die ik wil toevoegen :wink:

Bedankt :slight_smile:

Bedankt voor je leuke reactie, Jaa mijn Tudor BB ben ik heel trots op. Het leuke aan de Tudor is dat weinig mensen weten wat voor horloge het is (behalve horloge liefhebbers) waardoor je best onder de rader blijft met de Tudor :sweat_smile:. De Bronze BB vind ik ook heel gaaf.
De Seiko moet ik gewoon aan de collectie toevoegen. Ik was heel verbaast toen ik hem binnen kreeg hoe super de kwaliteit is voor dat geld.
De Tag blijft voor altijd in mijn collectie :smirk:.

Mooie horloges hoor; welkom!

1 like

Welkom op HF, leuke horloges heb je al :+1:

1 like