Voorstellen

Hoi, ik ben Erik, ik lees & post nu ondertussen al een aantal weken mee. Nu dan toch maar eens voorstellen!

Naam; Erik
Leeftijd; 28
Werk; Eigenaar van een v/d beste foodspecialiteiten winkels van Nederland.
Hobby’s / passie; Eten, Wijn, Auto’s & Horloges.

Een tijdje geleden op dit forum terecht gekomen omdat ik 'n Breitling voor een klant van me aan het verkopen was. Informatie opdoen, inlezen en vooral helemaal gek worden van Horloges. De Breitling heeft mij doen inzien wat een perfect afgewerkt horloge met je kan doen. Het virus heeft mij ondertussen stevig te pakken, dus hierbij mijn huidige collectie:

Oris Diver '65
Seiko Flightmaster Snab73
Seiko Blue Lagoon turtle (1 om te dragen & 1 in de stickers voor de heb)
Seiko Blue Lagoon Samurai
Seiko Sportura F1 Japan special (mijn eerste horloge, 10 jaar in bezit)
En 2 ‘mode meuk’ horloges met 0 polstijd & lege batterijen.

De Breitling heeft mijn smaak ook wat veranderd, en daardoor weet ik niet zeker of mijn Diver '65 gaat blijven. Die heb ik meer als dresser, maar ik vind de wijzerplaat niet meer zo mooi. Ik denk dat ik daar keuzes is moet gaan maken om die te gaan ruilen voor bijv. Een Meistersinger Perigraph of eens te gaan zoeken naar een mooie mm300 (sbdx001) om eens te proberen. De mm300 is alleen zo Seiko -net als de rest van mijn horloges… Andere opties zijn 'n Breitling Superocean Heritage 42 op 'n mooie Mesh band… En zo blijft men dromen… :wink:

14 likes

Welkom! Mooie collectie, vooral de 2 Turtles… die wil ik eigenlijk ook om het stel compleet te maken!

1 like

Welkom!
SixtyFive houden hoor, super leuk horloge :thumbsup:

1 like

welkom ! Graag ook wat good food foto’s :slight_smile:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom hier Erik,
Waardeer zeker de laatste foto :wink:

Veel plezier nog!

1 like

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Inderdaad ! Ziet er goed uit ! Verkoop je ook Trappe d’Échourgnac ?

Welkom hier en leuke klokken 🖒

1 like

Komen dinsdag weer binnen. :slight_smile:

Welkom!

1 like

Welkom hier en de Superocean Heritage op mesh is zeker een beauty​:smile::+1:t4:

1 like

Welkom, Erik.
Kaas en horloges? Lijkt me een heerlijke combinatie.
Vraagje: mijn grootouders van beide kanten produceerden tussen WO 1 en WO 2 kaas in Stolwijk. Is het nu Stolwijker of Stolwijkse kaas? Ik zie beide benamingen op boerenkazen afgedrukt.

1 like

Van Herte Welkom Erik. Voor de SO Heritage op mesh moeten er aardig wat d’yquem 1999 de deur uit maar het is wel een prima keus :wink:

1 like

Daar is voor zo ver ik weet geen vaste vakterm voor. Wij hebben het altijd over Stolwijker Boerenkaas.

Welkom, welkom! :+1:

1 like

Welkom en zo te zien al en mooie collectie!!

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Mijn beste,

“Buon Appetito”, bij dit smaakvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom mooie klokken!

1 like