Voorstellen

Goedemiddag,

Ik heb me kortgeleden aangemeld op dit forum en kijk er zo nu en dan op. Mijn voornaamste favoriete horloge merken zijn Omega en Audemars Piguet. Een origineel exemplaar van het laatste ligt helaas nog even buiten bereik, welke absoluut ooit nog eens komt is de Bumblebee.

Sinds ca. 2 jaar ben ik geïnteresseerd in Omega, dan specifiek de nieuwere modellen zoals de Planet Ocean welke ik dan ook tweedehands aangeschaft heb. Ik draag hem meestal op een originele Omega NATO band (grijs met zwarte strepen). Daarnaast ben ik ook trots eigenaar van een Speedmaster from the moon to mars. Dit is momenteel mijn favoriet, de PO 45,5mm vind ik nu ook een beetje aan de grote kant dus wellicht dat ik voor een maatje kleiner ga binnenkort.

Ik heb ook nog een Breitling Blackbird chronograph uit 2008, deze staat momenteel in de verkoop omdat ik meer naar Omega wijk.

Ik hoop op dit forum nog veel te lezen en te leren.

Met vriendelijke groet,
Jonathan

11 likes

Welkom :relaxed:

Welkom hier en veel lees en leer plezier. :grin:

Mijn beste,

Jonathan, van harte welkom binnen de contouren van dit energieke horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom, Jonathan en veel plezier hier!

Hoi Jonathan,

Van harte welkom op het HF! :relaxed:

Best een indrukwekkende collectie heb je al, maarrrr… we zijn hier dol op plaatjes! :sunglasses:

Dus: posten maar die foto’s… :+1:

Veel plezier gewenst hier!

1 like

Haha. Ik zal morgen wat foto’s plaatsen!

Welkom! Ben erg benieuwd naar je klokjes. Ik kijk uit naar de foto’s :sunglasses:

Welkom!

Uploaden… Uploaden… Uploaden…

Helaas. Ik wilde wat foto’s uploaden van mijn telefoon (niet de mooiste foto’s) maar helaas gaat dat niet via mijn telefoon. Dus toch morgen via mijn MacBook.

1 like

Welkom Jonathan, mooie colle tie heb je al :sunglasses:

1 like

Welkom Jonathan!
We zijn gek op foto’s😏

Welkom! Ook ik ben heel benieuwd naar de foto’s :sunglasses:

Veel lees plezier, en kijk uit dit forum zorgt er op een of andere manier voor dat je voor je het weet ineens een uitpuilende horloge box heb :sweat_smile:

Mvg

Welkom, welkom! :+1:

Welkom welkom Enne idd foto’s :+1::+1:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom hier!

welkom

Bedankt allemaal, nog even geduld wat betreft de foto’s, vandaag niet in de gelegenheid ze te plaatsen (via mijn telefoon lukt het niet).