Voorstellen

Goedenavond aan allen,

Bij deze zal ik me even voorstellen, ik lees immers al enkele weken mee en heb mede door jullie toedoen nu een nieuw ziektebeeld :slight_smile:

Goed, ik ben dus Rob en ben eigenlijk enkele weken geleden per toeval op dit forum terecht gekomen. Reden was dat ik zoekende was naar een ahum, Swatch, welke ik jaren geleden, iets van 15 jaar geleden of langer, eens in mijn bezit heb gehad. Helaas is dat klokje inmiddels overleden, en in een vlaag van nostalgie wilde ik hem terug. Dus zoeken, en zoeken, ik wist immers niet welk model of type het was, en uiteindelijk gevonden. Het was, voor de geĆÆnteresseerden, model GK702.

Nu draag ik in het dagelijks leven Seiko / Pulsar maar ben door het lezen hier in aanraking gekomen met wat horloges en merken waarvan ik het bestaan niet eens wist.

Zo doende heb ik vandaag op de Rikketik een nieuw seiko klokje gekocht en ergens een week of wat geleden via GETAT ook iets moois besteld. Ik vind het namelijk wel leuk om wat horlogestijlen af te wisselen.

Vandaag was ik eigenlijk specifiek of de Rikketik voor een Seiko Monster, maar helaas waren deze al verkocht. Ik heb heel wat reviuws en anthousiaste verhalen gezien en ik ben nu weg van dat mooi brokje tijdsaanduiding.

Goed, dit was mijn voorstelrondje, mijn kennis van horloges is, helaas, vrij beperkt, maar ik heb altijd een voorliefde voor Seiko gehad, en hou daarnaast van vrij sober en rustige horloges. Ik zal dus daarom vooral meelezen, maar ach, daar leer ik ook weer van.

Rob

Hoi Coberg, welkom hier. Er staan in de verkoop afdeling van dit forum wel een paar monsters te koop. Prijs tussen nieuw en bijna nieuw is nauwelijks verschillend overigens. ik ben heel tevreden over mijn monster, echte aanrader.
grtz rob

Bedankt voor het welkom bluetooth, oftewel hoi medenaamgenoot.

De monsters hier heb ik al gezien, sterker nog, ik heb al een pb verstuurd :). Nus is het afwachten geblazen.

Welkom Rob! :)-D

Hallo Coberg,

Welkom op het Forum. Je keus voor een Monster is een goede.(tu) Ik heb er zelf ook 2 en wel het oranje monster en de Frankenmonster.
Zoals bluetooth opmerkt. Ecodrive heeft deze twee toevallig te koop staan.

Grtz,

Lone RyderB)-

welkom hier op het forum rob, zo te lezen heb je al een lichte besmetting van het seiko virus, nu je je hier hebt aangemeld moet ik je waarschuwen dat dit ziektebeeld alleen maar erger gaat worden, ik wens je dan ook veel sterkte:D
veel kijk en leesplezier.
mvg arie.

Klopt LoneRyder, de monster is echt een mooie Seiko Duiker. Ik verbaas me er ook over hoe gemakkelijk er een "gedaantewisseling"kan plaatsvinden door een andere band. Machtig gewoon.

Ecodrive is inderdaad degene met het Oranje Monster, de PB is onderweg.

welkom op het horlogeforum, Rob.
Groet, Chris.

welkom

Welkom,

met een Seiko zit je hier goed , ook voor een aanschaf;)

gr Ron

welkom

Mijn beste,

Rob,
Van harte welkom op deze misschien wel meest informatieve horlogesite van ā€˜De Lage Landen’!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hoi Rob,
ik denk dat de mexicaanse griep minder besmette mensen gekend heeft dan dit forum. Helaas word je hier niet genezen.
Welkom.

Twan

Integendeel, je raakt hier alleen nog maar meer besmet :D, welkom!

Welkom, Rob!

Groet
Mark

Welkom Rob (hoeveelste Rob is dat nu al hier :wink: )Seiko rules dus dat is een prima keus om te dragen.

Welkom! (tu)

Groeten,

Martin

Welkom, Rob.
gr.
Jack

Welkom hier,en kijk uit met de monsters zo heb je een oranje ,wil je later een zwarte dan nog een rode en als laatste een gele.Dat denk je dan ,maken ze weer een ontzettend gave groene

gr.Edward

welkom en we hebben hier een seikoclub…

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,82132,82132#msg-82132

waarschijnlijk kloppen veel horloges al niet meer.
Ik heb er alweer een paar bij zag ik net.
Pas ik later nog wel eens aan…:wink: