Voorstellen !

Een klein jaar alweer ben ik actief op dit forum; nou ja “actief”? Ik heb een voorkeur voor Omega als merk en volg feitelijk op het forum alles wat met Omega, en in het bijzonder Speedmasters, te maken heeft.
In een grijs verleden door Pa en Ma, die een setje Constellation droegen, met het merk bekend geraakt en zelf verschillende Omega’s en enkele andere merken gekocht. Dit was in het gulden tijdperk. Na 2008 mijn belangstelling verloren door de economische toestanden. Nu gaat het zakelijk beter en is ook de belangstelling voor de horloges weer terug.
Ik verzamel Omega Speedmaster en mijn koffer is redelijk gevuld. Ik probeer de verzameling te verbeteren en werk toe naar de volledigheid in calibers en modellen van de Speedy. Ik ga hierbij voorbij aan alle limited editions van Omega want dat is onbegonnen werk denk ik. Ik heb geen haast en weet ook niet of het gaat lukken maar ik ben al blij dat ik weet waar ik naar toe wil werken. “A man with a plan” dus.
Ik hoop op het forum ooit nog eens een advertentie te kunnen plaatsen want dat is me tot nu toe niet gelukt. Komt met de tijd blijkbaar. Ik zal proberen een foto van mijn klokjes toe te voegen

43 likes

Welkom! Goede collectie:)

Welkom en mooie verzameling! De vloerverwarming mag er ook zijn :wink:

8 likes

Top collectie! Welkom hier.

Ook die hoeven geen koude voetje te krijgen toch??

Gave collectie inderdaad!

1 like

Zo dan! Gave collectie hoor👍

Geweldige collectie hoor! Welkom op het forum.

bewonderenswaardige manier van verzamelen. :+1: Je bent wel aardig compleet toch al? Welkom!

Vette collectie!
Welkom@

Geweldige collectie je mist nog een MarkII toch :slight_smile::slight_smile:

Welkom!

Welkom, wat een mooie collectie heb je daar

Mijn beste,

Van harte welkom in die onderhoudende kring van HorlogeForum!!
Fraaie verzameling horloges heb je. Goed hoor.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Het ging om de koelkast hoor

Welkom :grinning:

Hele mooie verzameling, welkom!

Welkom op dit mooie forum. Mooie collectie.

Welkom op HF!

Welkom :watch: :smile: !

welkom !