Beste mede-horlogefanaten,
Op deze toch wat frisse winteravond zou ik mij ook graag even willen voorstellen na een paar weken meegekeken te hebben.
Mijn naam is Alanson, ben 32 jaar oud, en woonachtig in Den Haag. Gedurende de laatste jaren ben ik steeds meer geinteresseerd geraakt in horloges, en dan met name Duikershorloges. Natuurlijk hoor en kwijl je al snel over de Submariners en de Seamasters maar ging ik eerst op zoek naar de wat meer betaalbare merken om te kijken of de hobby toch wel bleef plakken.
Zo heb ik vorig jaar een Invictia 8926OB Pro Diver gekocht om wat mee te experimenteren / modden, maar ben niet verder gekomen dan het logo van de wijzerplaat afhalen. Dit horloge gebruik ik op vakantie om mee te gaan zwemmen, sporten, etc.
Toch ben ik al snel naar een “beter” horloge / merk gaan kijken en kwam zo bij mij Glycine Airmain Double Twelve uit.
Geen duiker, weet ik, maar vondt hem erg mooi en kon een goeie deal krijgen. Deze draag ik dan ook graag en krijg er ook leuke complimenten over.
Het duurde niet lang of het merk waar ik al lang naar uitkeek (Obris Morgan) kwam weer met een nieuw exemplaar; de Infinity! Deze wilde ik niet aan me voorbij laten gaan zoals dat met de eerste Aegis vorig jaar gebeurde. Door er precies op tijd bij te zijn kon ik hem bestellen en deze kwam vorige week ook binnen.
Wat sta ik versteld van de pracht en kwaliteit die deze Chinezen voor 300 euro afleveren! Mijn horloge hart is door dit pracht klokje zoals je kan begrijpen heel erg snel gaan kloppen en ik kijk er dan ook naar uit om op dit forum meer over horloges te leren, en misschien zelfs nog wel een paar bij te kopen.
Tot snel allemaal!