voorstellen

Omdat nu hoog in het vaandel staat, even voorstellen, vanwege nieuwe mensen die direct wat te koop aanbieden en daar onduidelijkheden over bestaan, dacht ik, ik moet toch eens kijken hoe ik dat gedaan heb in januari 2009.
Tot mijn verbazing kon ik mijn ,voorstel rondje, niet vinden.
Ik begrijp het niet, dus alsnog dus ,even voorstellen,

IK was toen 58 en nu dus 59 en ben al vanaf 13 jarige horloge freak.
ben in bezit na jaren verzamelen van 3 kisten met horloges meest klassiek van de bekende merken zoals Vacheron, Patek, Cartier, IWC maar ook Pulsar, Davis, Junghans en sind kort ook Parnis.
Mij gaat het om de vormgeving en niet altijd om de techniek. Ik heb ook horloges (onlangs gekocht van een mede forumlid) van 12,50 en daar ben ik net zo blij mee.
Het enige probleem wat ik heb dat ik s morgens soms echt niet weet wat te dragen.
Dat voorstellen komt dus een beetje na dato, waarvoor mijn oprechte excuses

mvg

Lex

welkom lex (tu)

Mijn beste,

Lex, alsnog een hartelijk welkom op dit formidabele horlogeforum.
Een forum welke de juiste cadans arrangeert voor de vele facetten die onze horlogehobby zo’n geweldige passie doet geven!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Alsnog Welkom!

Ik ben trouwens stiekem erg benieuwd naar foto’s want volgens mij heb je heel wat moois om te laten zien (tu)

Groeten,

Martin

Moet ik aan mijn zoon vragen want ik heb zo een stom cameraatje dat lukt nooit van ze leven.

Welkom en ben benieuwd naar de foto’s.

Welkom Lex.
Enne, jouw probleem komt vrij vaak voor; zo ook bij mij ;). Moet soms al extra tijd vooraf inplannen om de rest van mijn tijdschema te halen 's morgens :smiley:

Groeten,
Niels

Welkom Lex
GR harb

Welkom. Klinkt als een mooie en gevarieerde verzameling. Ik kan 't me goed voorstellen hoor! De laatste tijd ben ik juist meer geinteresseerd in de goedkopere klokjes. Dit is mede veroorzaakt door de interesse om het uurwerkjes te bestuderen. En dat durf ik (nog) niet met dure horloges.

Hopelijk lukt 't met je foto’s.