Voorstellen

Beste horlogeliefhebbers,

Ik ben al een geruime tijd een volger van het forum en heb laatst besloten een account aan te maken.
Sinds mijn geboorte in 1992 luister ik naar de naam Marinus. Sinds eind 2017 ben ik besmet geraakt met horlogevirus.

Mijn eerste horloge heeft het virus aangewakkerd, wat een Seiko SKX031 was. Het horloge heb ik nog steeds, alleen draag ik nu dagelijks een nette Seiko SRP773.

Zoals je ziet zit ik nog vooral in de Seiko’s, maar wil ik langzamerhand naar de wat hogere segment horloges toewerken. Op dit moment vind een Breitling Navitimer echt ontzettend gaaf, dus dat is op dit moment mijn enigszins licht-vochtige droom om uit eindelijk te dragen.

Ik ben nu nog bezig met afstuderen, maar wanneer dit afgerond heb wil ik maandelijks wat geld opzij zetten om dit te verwezenlijken + de rest van de horloges die dan op mijn pad komen :grinning:.

Groetjes Marinus

17 likes

Marinus, welkom op HF en succes met de studie!
We zien de NA’s wel komen … :slight_smile:

Welkom!

welkom-home

Hoi Marinus, welkom!

Die SKX031 is mooi hoor!
Succes met je jacht op de Navitimer.

Gr, Nils

Welkom. Licht vochtige dromen zijn een mooie voorbode voor een toekomstige aanschaf!

Welkom hier. Veel lees plezier. Het is altijd goed om wat te wensen te hebben.
Succes met het verwezelijken van je licht-vochtige droom. Gelukkig zijn de Navitimers enigszins waterdicht :wink:

Mijn beste,

Marinus, van harte welkom binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Welkom :grin:

Marinus, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom :grinning:

Welkom hier!

Welkom op HF .

Welkom!

Welkom Marinus!

Welkom!

Welkom

Welkom!

Van harte welkom