Voorstellen

Hallo allemaal,
Ik ben sinds korte tijd een fervent lezer geworden van het forum. Het wordt dus eens tijd om mij voor te stellen. Ik ben Rutger en horlogeliefhebber, dus ik zit hier wel goed dacht ik zo.
Mijn collectie bestaat momenteel uit een Oris big crown pointer date en een Festina chrono. Maar hier gaat zeer binnenkort verandering in komen. De speedmaster professional staat al lang op mijn lijst en gaat hopenlijk snel worden toegevoegd.
Goed, leuk om deel uit te maken van dit forum!

Groeten Rutger

Welkom hier.
Je collectie zal waarschijnlijk snel gaan uitbreiden als je vaak op dit leuke forum vertoeft.

Hans

Welkom Rutger,

Op dit forum zul je veel leuke ideeen opdoen voor je verzameling.
Enne een Speedy pro is nooit verkeerd :wink:

Cheers
Eric

Welkom Rutger (tu)

Je zult je hier zeker vermaken. Enne, een paar foto’s van de huide horloges worden zeker gewaardeerd :slight_smile:

Groeten,

Martin

Welkom - Speedy Pro wil ik ook nog hebben, gewoon een klassiek icoon (tu) - en dan uiteraard een vintage

Welkom

Hoi Rutger,

Groet,
Flip.

Hoi Rutger ook namens mij welkom op dit leerzame forum

GR harb

Mijn beste,

Rutger, van harte welkom op dit markante horlogeforum.
Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Van harte welkom! Dat gaat zo te horen een mooie aanvulling worden op je collectie. Ik heb onlangs een Rolex Sea-Dweller aangeschaft en dat was voor mij lange tijd een droomhorloge. Toen het zover was, heb ik me verdiept in de vele verschillende uitvoeringen. Dit is nu ook zo voor de Speedmaster. Misschien dat je het ook leuk vind om hier in te verdiepen.

Welkom !!!

Dank je, maar ik zit hier al wat langer hoor… luilak! :wink:

marnix.moed Schreef:

Dank je, maar ik zit hier al wat langer hoor…
luilak! :wink:

(:smiley:

Welkom Rutger en je collectie zal wel groeien nu je eenmaal hebt aangemeld…