Voorstellen

Hallo,
Mijn naam is Patrick ik kom uit Enschede en mijn passie voor horloges is op ongeveer mijn 14e a 15e jaar begonnen toen ik met het geld van mijn eerste vakantiebaantje een casio horloge heb gekocht.
Dit horloge heeft altijd goed gewerkt tot hij zo versleten was dat ik een ander moest kopen.
Dat werd een seiko sportura kinetic mede omdat ik de techniek van het automatisch opwinden interessant vond en nog steeds vindt.
Dit horloge heb ik inmiddels al weer een jaar of 15 en dat zonder enkel probleem.
In de tussentijd is daar nog een sportura chronograaf solar een gewone chronograaf solar en een casio g shock steel solar aan toegevoegd.Daarnaast heb ik nog twee polar sporthorloges en op het moment dat ik dit berichtje tik heb ik via ebay twee seiko 5 horloges gekocht, weliswaar in india dus maar even afwachten of ze echt zijn.
Zodra ik er tijd voor heb zal ik proberen om wat foto’s te plaatsen van mijn horloges.

Groeten Patrick

15 likes

Welkom Patrick!

Mmm, ik wil niet alles wat uit India komt over één kam scheren, maar ik zou er niet op rekenen. :wink:

Welkom Patrick.

Welkom Patrick!

Meer Enschedeërs is altijd goed :smiley:

1 like

Welkom Patrick! Leuk, die horloges met wat technisch vernuft erin!

Welkom!

Welkom op HF! Veel plezier hier…en laat even foto’s zien van de 2 Seiko’s 5 dan zijn er vast mensen die zien of ze echt zijn of nep en kan je misschien de koop nog annuleren…

Welkom op ons altijd gezellige forum :metal:

Mijn beste,

Patrick, van harte welkom binnen de contouren van dit gezaghebbende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Patrick en veel plezier op het forum!

Mwoaah kan je van mening over verschillen, je kent @HanDavinci toch wel :rofl:

Welkom mede tukker!

1 like

Welkom en veel plezier op HF, Patrick!

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom Patrick!
Veel plezier hier👍

Welkom op het forum en weer een mede Enschedeër erbij😀! Die overeenkomst hebben we, maar ik heb nog geen Seiko😀 (wel een Seiko look a like😀). Veel plezier hier!

Patrick, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom Patrick,

Veel plezier en kennis gewenst gewenst hier op het HF!

Zo begon het bij @koekoek ook…:wink:

Groeten,

Willem-Jan

Welkom en veel plezier op dit forum!

Ik ook :grinning:

Welkom en veel vermaak hier!

Welkom hier!