Voorstellen

Erg mooie collectie :heart_eyes:
Hoe bevalt die Steinhart? U kunt hem perfect vergelijken met een Rolex!?

1 like

@Phoenix.bas Nu dat ik er een band van de Tudor BlackBay heb opgezet draagt hij erg prettig. De stalen Steinhart band is niet helemaal mijn ding. Begrijp dat er inmiddels een taps aflopende stalen band van Steinhart beschikbaar is wat hem m.i. op staal nu beter draagbaar maakt. Hij bevalt dus goed, wat minder bevalt is de korte gangreserve.

1 like

Thanks voor dit eerlijke antwoord. Erg gave combi zo ja! Bezit zelf een Ginault en Rolex en vroeg me af hoe Steinhart zich hiermee verhoudt.

Denk dat de Steinhart GMT 39mm toch wel een knaller is (lees: continue uitverkocht en hoog draagcomfort)

1 like

Welkom!

1 like

Laurens,

Welkom! Veel plezier hier, hoewel je dat beter wat eerder had kunnen doen; nu heb je alles al :wink::facepunch:t2:. Mooie collectie hoor, de linkerkant van jouw kist kan mij het meest bekoren :hugs:.

Groeten,

Willem-Jan

Bij mij ook :heart_eyes:…zucht :smirk::roll_eyes:

1 like

:joy::joy::joy:

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom! Wat een collectie :heart_eyes:

1 like

Denk dat je mij verward met iemand anders Laurenz.:thinking: Het duurste horloge in mijn collectie is een Black Bay.:joy:

@ThaWatcher Klopt, heb het verkeerd gezien. Je hebt geregeerd op een artikel, ik was net even te snel en moet denk ik nog een beetje wennen en de volgende keer iets beter lezen.

1 like

Hoppa!!! Pracht collectie :ok_hand:
Welkom

1 like

Welkom. Mooie complete collectie al👍

1 like

Pfff. dat is nog eens een binnenkomer, schitterend, veel plezier ermee.

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom en inderdaad een mooie collectie! :ok_hand:

1 like

Welkom! aardige collectie :ok_hand:

1 like

Welkom Laurens! Mooi gevulde kist heb je :+1:

1 like