Inmiddels kijk ik al een aantal maanden rond op HF en wordt het nu maar eens tijd om mij aan jullie voor te stellen. Mijn naam is Laurenz, ik ben 39 jaar en al geruime tijd besmet met het horloge virus. De afgelopen 5 jaar is de collectie flink uitgebreid, met name de toolwatch modellen spreken mij aan.
Verder ben ik zowel gek op nieuw als vintage, het belangrijkst voor mij is of het horloge mij aanspreekt en het daarbij dus niet uitmaakt of het een Seiko of een Rolex is. Verder hoop ik via dit Forum mijn passie met jullie te delen en in contact te komen met andere enthousiastelingen.
Welkom!
plaatjes! plaatjes! plaatjes!..
welkom trouwens.
Welkom Laurens en veel plezier op het forum!
Welkom!
Welkom op het forum en veel plezier hier! Rolexen en Seiko’s heb ik niet, overigens heb ik wel een look a like Seiko😀.
Hallo zeg. Wat een knaller collectie! Erg mooi! Welkom!
Welkom!
Zo !
Indrukwekkende collectie.
Welkom hier.
Welkom Laurenz! Vond de collectie al geweldig en toen kwamen er nog een sub en airking bij.
Edit Lees net dat de sub een oude foto is.
Dank je. Heeft wel wat jaren gekost om op te bouwen, het is overigens nog niet alles. Zoals je ziet ontbreken de seiko’s en nog en paar modellen. De sub is een oude foto en heeft inmiddels plaats gemaakt voor de GMT master, toch mis ik die sub en denk dan ook dat die weer terug in de collectie komt maar dan als een vintage. Een leuke Datejust met fluted bezel en op jubilee staat ook nog op mijn verlanglijst omdat een dresser nu toch wel ontbreekt.
edit @ThaWatcher zie net dat je 17 dagen geleden een Datejust op jubilee en met futed bezel hebt aangeschaft en dan ook nog in het blauw. Toffe klok hoor! Zelf zit ik dus de jouwe of 'het voorgaande model met de Azzurro blue wijzerplaat en Romeinse cijfers te twijfelen. Nadeel van het oude model is dat die weer niet op jubilee komt maar die azzurro blauwe kleur is wel erg gaaf!
Welkom
Mijn beste,
Laurenz, van harte welkom binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom hier!
Je hebt al alles🤔…
Welkom!
Steinhart naast een Rolex, voer voor discussie
Zo komen ze hier niet elke dag binnen, mooie collectie! Een vintage sub zou inderdaad een mooie aanvulling kunnen zijn voor een Rolex fanaat.
Welkom hier!